Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender
coñecementos nunha área de estudo que parte da base da
educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que,
malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén
algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da
vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó
seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan
as competencias que adoitan demostrarse por medio da
elaboración e defensa de argumentos e a resolución de
problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e
interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa
área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha
reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica
ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas,
problemas e solución a un público tanto especializado coma
non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de
aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores
cun alto grao de autonomía. |
B2 |
Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro |
B3 |
Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües. Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos dos diversos dominios científicos e culturais contidos no currículo escolar |
B4 |
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá |
C1 |
Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao periodo 6-12 no contexto familiar, social e escolar |
C3 |
Dominar os coñecementos necesarios para comprender o desenvolvemento da personalidade destes estudantes e identificar disfunciones |
C7 |
Analizar e comprender os procesos educativos no aula e fóra dela relativos ao periodo 6-12 |
C22 |
Relacionar a educación co medio, e cooperar coas familias e a comunidade |
C44 |
Adquirir formación literaria e coñecer a literatura infantil |
C45 |
Coñecer o currículo escolar das linguas e a literatura |
C48 |
Fomentar a lectura e animar a escribir |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Capacidade de organización e planificación |
D3 |
Comunicación oral e escrita na lingua materna |
D12 |
Habilidades nas relacións interpersoais |
D18 |
Creatividade |
D20 |
Coñecemento doutras culturas e costumes |