Familiarizarse cos marcos lexislativos que regulan a contorna dixital e coñecer a lexislación aplicable ao uso das novas tecnoloxías da información e a comunicación na educación primaria. |
A5
|
B1 B2 B5 B6
|
C1 C2 C5 C7 C8 C9
|
D1 D2
|
Adquirir conceptos teóricos e habilidades prácticas para o emprego de habilidades que faculten ao alumno no manexo e aplicación dos novos medios tecnolóxicos e dixitais na súa formación continuada e o exercicio profesional. |
A2 A4 A5
|
B1 B2 B4 B5 B6 B8 B10 B11 B12
|
C1 C2 C5 C6 C7 C8 C9 C11 C15 C17 C19
|
D1 D5
|
Ser quen de buscar, seleccionar e avaliar ou deseñar e construír materiais didácticos en soporte tecnolóxico adaptados ás características do alumnado e dos contidos de aprendizaxe, así como de realizar unha proposta didáctica de integración curricular en contextos específicos. |
A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 B11 B12
|
C1 C2 C5 C6 C7 C8 C9 C11 C13 C15 C16 C17 C19 C23
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D22
|
Integrar os novos medios de comunicación nos procesos de ensino-aprendizaxe. |
A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C1 C2 C5 C7 C8 C11 C17 C19 C23
|
D1 D7 D14 D15 D18 D22
|
Afrontar a produción e adaptación de materiais e recursos tecnolóxicos de forma creativa e innovadoras axustándose ás necesidades de contornas específicas. |
A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C1 C2 C5 C6 C7 C8 C9 C11 C13 C15 C16 C17 C19 C23
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D22
|
Desenvolver as capacidades de colaboración, participación activa e traballo en equipo como instrumentos básicos da formación como docentes, e tomar conciencia de que o ensino é un labor de equipo. |
A2 A5
|
B5 B6 B9
|
C16
|
D8 D9 D12 D13 D15
|