|
Descrición |
Cualificación |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Lección maxistral |
As sesións maxistrais serán avaliadas mediante unha proba obxectiva que inclúe preguntas directas sobre algún aspecto concreto do temario.
Deste 50% que lle correspondería á cualificación global da parte teórica da materia, un 40% pódese obter a través da proba escrita e o 10% restante podería gardar relación cos procesos de avaliación continua (traballos de aula; preguntas orais, comentarios e participación sobre as explicacións da clase; actividades alternativas ou traballos específicos que faciliten a avaliación ao longo de todo o período lectivo; saída de estudos). |
40 |
|
B1 B4 B6 B9 B10 B11 B12
|
|
|
Presentación |
Avaliarase a claridade, profundidade e capacidade expositiva oral coa que se presente o traballo, diante da clase, así como a participación e actitude. |
5 |
|
|
C1 C2 C3 C4 C11 C12 C13 C18
|
D1 D2 D3 D4 D11 D12 D13 D20
|
Traballo tutelado |
Traballos monográficos a modo de iniciación á investigación, en grupos reducidos ou a nivel individual, que versarán sobre aspectos relevantes da Pedagoxía da Educación Física e do Deporte. Deberán ter requisitos de calidade académica e serán abordados ao inicio do cuadrimestre pola docente. Avaliarase o contido e a preparación dos materiais pertinentes que aporten calidade á materia, o formato axustado ós estándares científicos, a orixinalidade, a presentación ... |
20 |
|
B1 B4 B6 B9 B10 B11 B12
|
C1 C2 C3 C4 C11 C12 C13 C18 C25 C26
|
D1 D2 D3 D4 D11 D12 D13 D24 D25 D28 D29
|
Seminario |
Avaliarase a súa realización/participación/actitude en relación á elaboración do traballo voluntario, por grupos ou a nivel individual, así como a implicación dos distintos membros na realización das tarefas a desenvolver ao longo do curso.
|
10 |
|
B1 B9
|
C1 C2 C3 C4 C11 C12 C13 C18
|
D1 D2 D3 D4 D11 D12 D13 D20
|
Resolución de problemas |
Traballos sobre contidos específicos que aporten actualidade e reflexión crítica ás temáticas traballadas na aula. Estes traballos deberán ter uns requisitos de calidade académica e serán abordados pola docente ao inicio do curso. |
5 |
|
B6 B10 B11
|
C1 C2 C3 C4 C11 C12 C13 C18 C22 C25 C26
|
D1 D2 D3 D4 D11 D12 D13 D20 D24 D25 D28 D29
|
Actividades introdutorias |
Non avaliable. |
0 |
|
B1 B4 B6 B9 B10 B11 B12
|
|
|
Aprendizaxe colaborativa |
Traballo monográfico, en grupos reducidos ou a nivel individual, que versará sobre aspectos relevantes da Pedagoxía da Educación Física e do Deporte. |
5 |
|
B1 B4 B6 B9 B10 B11 B12
|
C22 C26
|
D25 D29
|
Metodoloxías baseadas en investigación |
Traballos monográficos a modo de iniciación á investigación, en grupos reducidos ou a nivel individual, que versarán sobre aspectos relevantes da Pedagoxía da Educación Física e do Deporte. Deberán ter requisitos de calidade académica e serán abordados ao inicio do cuadrimestre pola docente. Avaliarase o contido e a preparación dos materiais pertinentes que aporten calidade á materia, o formato axustado ós estándares científicos, a orixinalidade, a presentación ... |
10 |
|
B1 B4 B6 B9 B10 B11 B12
|
C1 C2 C3 C4 C11 C12 C13 C18 C22 C25 C26
|
D1 D2 D3 D4 D11 D12 D13 D20 D24 D25 D28 D29
|
Design Thinking |
Aplicación da creatividade e a multidisciplinariedad ós distintos traballos propostos ó longo da materia |
5 |
|
B11
|
C26
|
D29
|
|
Outros comentarios sobre a Avaliación |
Todo o alumnado, asistente ou non asistente, ten dereito a ser avaliado (mediante un exame -proba escrita- e a entrega dos traballos prácticos obrigatorios). A cualificación final da materia resultará da integración das distintas notas, debendo ser superadas todas as partes (teoría e prácticas) para poder obter unha cualificación positiva. De non ter superada a materia na primeira convocatoria, as competencias non adquiridas serán avaliadas na segunda convocatoria, mediante proba obxectiva e os traballos realizados ao longo do curso. Tanto a cualificación da proba obxectiva coma a cualificación dos distintos traballos feitos no seu momento durante o curso, seguirán vixentes na segunda convocatoria ou convocatoria extraordinaria. O alumando terá dereito a elixir o tipo de sistema co que será avaliado: avaliación continua ou global. A avaliación será preferentemente continua, salvo que se indique ó profesorado a elección de avaliación global, que se realizará no primero mes do inicio da actividade académica. A elección da modalidade de avaliación global suporá a renuncia á avaliación continua.
O alumnado non asistente deberá contactar ao inicio do curso coa docente, para coñecer os prazos de entrega das diferentes actividades e traballos solicitados (similares aos realizados polo alumnado asistente) e optará por unha avaliación global. Aquel alumnado que non cumpra o requisito de asistencia mínima, pasará a ser considerado alumnado non asistente, optando por unha avaliación global.
As datas oficiais dos exames pódense consultar na Web da Facultade, na seguinte ligazón: www.fcced.uvigo.es/gl
|