Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Diferenciar entre a realidade e os obxectos de estudo. Comprender a función da epistemoloxía. |
|
B1
|
|
|
Distinguir os diferentes tipos de obxecto de estudo que poden ser abordados polas CCAFD.
Comprender o obxecto de estudo da motricidade humana dende diferentes perspectivas formais e saber identificar as suas diferentes notas: psíquicas, somáticas, naturais, culturais, centrípetas e centrífugas.
|
|
B1 B9
|
|
|
Entender a existencia de paradigmas ou enfoques diferentes na interpretación do mundo e como afectan ao coñecemento científico. |
|
B1 B2 B26
|
|
|
Identificar as diferentes correntes paradigmáticas vixentes no ámbito disciplinar das Ciencias da Actividade Física e o Deporte.
Reflexionar sobre diferentes perspectivas de comprensión social e prácticas sobre o corpo e a motricidade humana, coñecidas e descoñecidas, hexemónicas e marxinais, posibeis e imposibeis. |
|
B1
|
|
|
Comprender a relación entre a linguaxe, o coñecemento e as concepcións filosóficas/paradigmáticas sobre a corporeidade humana.
|
|
B1 B9
|
|
|
Coñecer, identificar, distinguir e nominar as diferentes manifestacións da motricidade humana e/ou prácticas corporais. |
|
B1 B9
|
|
|
Identificar, seleccionar e consensuar en grupo a elección dun obxecto de estudo vencellado ás CCAFD. |
|
B1 B25
|
|
|
Elaborar, presentar e explicar en equipo unha presentación visual sobre o obxecto de estudo.
|
|
B12 B25 B26
|
|
|
Aplicar o paradigma sistémico ao coñecemento dos fenómenos vencellados coa actividade físico-deportiva e/ou motricidade humana.
|
|
B1 B26
|
|
|
Identificar a estructura básica dunha memoria de investigación. |
|
B2
|
|
|
Comprender e aplicar con propiedade a linguaxe científica no ámbito académico e profesional.
|
|
B2
|
|
|
Elaborar traballos académicos de forma estructurada e rigurosa. Saber referenciar a documentación. |
|
B2 B13 B26
|
|
|
Buscar información de calidade sobre unha cuestión que interese coñecer. |
|
B1 B12 B26
|
|
|
Entender un documento científico e saber extraer do mesmo a información que sexa de interese.
|
|
B2
|
|
|
Saber que é unha profesión e a súa relación co contexto socio-económico.
Diferenciar a profesión da ciencia. Distinguir na titulación a dimensión profesional da científica-humanística. |
|
B1 B13
|
|
|
Coñecer a regulación profesional do ámbito da actividade físico-deportiva.
Coñecer o Colexio Oficial de Licenciados en Educación Física e en Ciencias da Actividade Física e o Deporte. |
|
B11 B13
|
|
|
Comprender que é a ética e a necesidade de incorporala na práctica profesional e académica-científica.
Considerar o contido dos códigos éticos e deontolóxicos existentes no ámbito das CCAFD.
Incorporar a reflexión ética na práctica académica.
Concienciarse da relevancia da formación continua e do compromiso social co ben común.
|
|
B11 B13
|
|
|
Ser receptivo/a e reflexionar sen prexuízos sobre as cuestións e dilemas formulados nas clases.
Ser flexíbel ante novos supostos sobre as Ciencias da Actividade Física e o Deporte. |
|
B11 B13 B26
|
|
|
Participar e interactuar co grupo clase nas dinámicas propostas. |
|
B25
|
|
|