Guia docente 2024_25
Facultad de Bellas Artes
Grao en Belas Artes
 Materias
  Proxectos de deseño
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballo tutelado El método de avaliación no relativo aos traballos realizados nel aula realizarase baixo un labor de seguimento persoal del proceso de desenvolvemento dos exercicios, en base aos seguintes criterios: - El interese estético e funcional dos proxectos realizados. - A comprensión e utilización correcta dos procesos técnicos e informáticos. - A coherencia de todos os exercicios del alumno. - La correcta realización dos proxectos e probas requiridos nel aula nos prazos estipulados. Será obrigatorio la realización de entregas parciais dos exercicios con el obxectivo de realizar un seguimento do traballo por parte *dell profesor. 30 C1
C4
C5
C7
C8
C9
C42
C43
Resolución de problemas A resolución de problemas e exercicios expostos na aula será fundamental para a realización do seguimento persoal e evolución dos traballos e proxectos dos alumnos. O alumno deberá obrigatoriamente e periodicamente asistir a estas clases de resolución de problemas e exercicios, de maneira que o profesor poida ter constancia da súa evolución e, en base a ela, realizar a avaliación pertinente deste aspecto. 15 C7
C19
C31
C32
Saídas de estudo Será recomendada a asistencia a cada un dos talleres planificados no desenvolvemento do cuadrimestre. 7 C12
Estudo de casos Valorarase a opinión e capacidade crítica en base á ampliación de coñecementos. 8 C1
C4
C5
C7
C8
Traballo O método de avaliación dos proxectos finais presentados por cada alumno rexerase en base aos seguintes criterios: - O interese estético e funcional dos proxectos realizados. O alumno terá a opción de establecer un debate dentro do grupo da clase en defensa da valoración do seu traballo. En caso contrario, o profesor valorará este aspecto unilateralmente. - A coherencia de todos os proxectos do alumno. - A metodoloxía e planificación do traballo. - Traballo de reflexión e estudo previo ao proceso de elaboración dun proxecto. - A correcta realización destes proxectos requiridos na materia nos prazos estipulados. - A correcta elaboración formal (dixital e de impresión) e a súa presentación. 40 C9
C12
C19
C31
C32
C33
C42
C43
C44
C47
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
O alumno poderá optar por dous sistemas de avaliación

 1. AVALIACIÓN CONTINUA

 O método de avaliación da materia realizarase de forma continuada baixo unha tarefa de seguimento na aula do proceso de desenvolvemento do traballo persoal presentado por cada alumno, e réxese en función dos seguintes criterios:

Criterios xerais de avaliación

O interese artístico e funcional dos traballos de deseño realizados. O alumno terá a opción de establecer un debate dentro do grupo clase en defensa da valoración do seu traballo. En caso contrario, o profesor valorará este aspecto de forma unilateral.
A comprensión e o uso correcto dos procesos técnicos e informáticos.
Capacidade de experimentación e curiosidade investigadora do alumno.
A coherencia ou incoherencia de todos os exercicios do alumno.
A metodoloxía e planificación do traballo. Traballo de reflexión e estudo previo ao proceso de elaboración dun deseño.
Asistencia á clase e actitude e interese adecuados pola aula
A correcta realización dos traballos e probas requiridas na materia nos prazos previstos.
Criterios de avaliación da materia.

 Práctica.

A coherencia formal, estética e conceptual dos elementos empregados no exercicio e a súa adaptación á proposta.
A xerarquía visual e a composición.
Preparación formal correcta (dixital e impresa) e boa presentación.
Creatividade e orixinalidade no enfoque do exercicio dentro da especificidade e directrices do proxecto así como as interrelacións coas propostas de Deseño Contemporáneo. 

Teórico

Ampliación dos coñecementos impartidos na clase.
Coñecemento en profundidade dos conceptos explicados e a consecuente claridade de expresión dos mesmos.
Capacidade de análise e relación entre diferentes contidos.
Uso correcto da terminoloxía e das citas.
Orixinalidade e rigor no enfoque do tema.
Boa presentación dos exercicios e traballo proposto.
Á hora de avaliar diferenciaranse claramente os contidos mínimos cuxa mellora require a superación da materia e os que sirvan para establecer puntuacións máis altas.

Non se recollerá ningún traballo e, polo tanto, non serán avaliados aqueles alumnos que non teñan entregado previamente a ficha da materia cunha foto recente.

2. AVALIACIÓN GLOBAL

Para a avaliación do curso académico no sistema global, o profesorado esixirá a presentación mínima dunha serie de entregas-correccións dos traballos do curso ao longo do cuadrimestre e que o alumno deberá superar cunha cualificación mínima de "suficiente" na materia. datas estipuladas. Estas entregas-correccións completaranse coa entrega final do Proxecto Persoal Global.

ENTREGA DE TRABALLOS: O estudante estará obrigado a entregar/corrixir os traballos propostos polos profesores durante o curso académico. 

PROBA TEÓRICO-PRÁCTICA: Ademais desta entrega, o profesorado resérvase a opción de realizar unha proba teórica e outra práctica se o considera necesario, consistente en:

- Proba teórica, baseada nos contidos específicos da programación. Só se o alumno supera este exercicio realizará a seguinte proba práctica.
- Proba práctica, consistente na realización dun traballo a partir das prácticas desenvolvidas durante o curso. (exercicio práctico no ordenador, Indesign e Illustrator)
 Para superar a materia polo sistema de “probas de recuperación” é imprescindible superar as dúas partes que compoñen esta convocatoria:

- Entrega dos exercicios 
- Proba teórico-práctica.

Convocatoria extraordinaria de xullo:

Cando o alumno non acade o nivel esixido ou non asiste ás convocatorias habituais de avaliación do curso, ponse en marcha un sistema de “probas de recuperación”. Ademais, o alumno terá a convocatoria extraordinaria de xullo.

ENTREGA DE TRABALLOS: O estudante estará obrigado a entregar/corrixir os traballos propostos polos profesores durante o curso académico. 

PROBA TEÓRICO-PRÁCTICA: Ademais desta entrega, o profesorado resérvase a opción de realizar unha proba teórica e outra práctica se o considera necesario, consistente en:

- Proba teórica, baseada nos contidos específicos da programación. Só se o alumno supera este exercicio realizará a seguinte proba práctica.
- Proba práctica, consistente na realización dun traballo a partir das prácticas desenvolvidas durante o curso. (exercicio práctico no ordenador, Indesign e Illustrator)
 Para superar a materia polo sistema de “probas de recuperación” é imprescindible superar as dúas partes que compoñen esta convocatoria:

- Entrega dos exercicios 
- Proba teórico-práctica. 

A data da proba de avaliación das convocatorias extraordinarias poden consultarse na páxina web da Facultade 

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000