Mentored work |
A avaliación vai ser continua, polo que a asistencia a clase é un requisito imprescindible para aprobar esta parte da avaliación.
Xunto coa asistencia, valorarase positivamente:
A presenza activa do alumno na clase.
A correcta progresión dos proxectos que se vaian desenvolvendo na aula.
A calidade, orixinalidade e creatividade dos proxectos artísticos desenvolvidos na aula.
O desenvolvemento teórico, a metodoloxía e a coherencia do traballo realizado ao longo do curso.
A capacidade investigadora do alumno
A capacidade de experimentación do alumno
O traballo previo de reflexión e investigación teórica de cada proxecto realizado dentro da aula
A ampliación dos coñecementos impartidos na clase.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
As/os estudantes asimilirán o corpo como medio artístico.
O estudantado coñecerá os medios auxiliares da arte de acción.
As/os estudantes terán capacidade de desenvolvemento da acción como arte.
As/os estudantes terán capacidade de interrelación corpo-espazo-espectador.
As/os estudantes terán habilidade no uso dos recursos propios da arte de acción.
O estudantado poderá incorporar ao espectador como participante no evento artístico. |
40 |
|
|
C4 C7 C9 C14 C16 C19 C23 C25 C29 C31 C32 C35 C47 C48 C49
|
|
Workshops |
Demostración, mediante a entrega dun comentario teórico, da correcta asimilación dos contidos esenciais do obradoiro, conferencia, etc.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
As/os estudantes coñecerán os conceptos fundamentais das artes de acción.
O estudantado coñecerá a evolución histórica da arte de acción.
As/os estudantes coñecerán os recursos fundamentais da arte de acción. |
5 |
|
|
C1 C6 C7 C14
|
|
Essay |
Alén do traballo diario na clase, durante o transcurso da materia desenvolveranse, polo menos, tres proxectos de arte de acción que serán presentados na clase.
Nestes traballos valorarase:
A calidade, orixinalidade e creatividade dos proxectos.
O desenvolvemento teórico, a metodoloxía e a coherencia do traballo.
A capacidade investigadora do alumno
A capacidade de experimentación do alumno
O traballo previo de reflexión e investigación teórica de cada proxecto.
A ampliación dos coñecementos impartidos na clase.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
As/os estudantes asimilirán o corpo como medio artístico.
O estudantado coñecerá os medios auxiliares da arte de acción.
As/os estudantes terán capacidade de desenvolvemento da acción como arte.
As/os estudantes terán habilidade no uso dos recursos propios da arte de acción.
|
30 |
|
|
C7 C9 C14 C16 C19 C25 C29 C31 C32 C49
|
|
Portfolio / dossier |
O dossier é o soporte teórico de cada un dos proxectos de arte de acción que periodicamente vanse presentar na aula.
O dossier debe estar centrado nunha análise rigorosa dos contidos fundamentais do proxecto, recursos formais e técnicos, obxectivos que se pretenden acadar coa proposta, referentes, etc.
Así mesmo, valorarase unha correcta redacción, expresión e presentación do dossier.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
As/os estudantes terán capacidade de desenvolvemento da acción como arte.
As/os estudantes terán habilidade para documentar obras de arte de acción.
|
5 |
|
|
C19 C29 C31 C32 C36 C39 C45 C48
|
|
Essay questions exam |
A proba de resposta longa se corresponde ca porba final de avaliación. Nesta proba valorarase a demostración da asimilación dos contidos fundamentais de cada tema proposto.
Xunto ca proba práctica o alumno terá que entregar un dossier onde razone os contidos fundamentais do seu traballo con un uso apropiado da terminoloxía teórico-práctica e unha correcta redacción e exposición das ideas expresadas polo alumno.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
As/os estudantes coñecerán os recursos fundamentais da arte de acción.
As/os estudantes asimilirán o corpo como medio artístico.
As/os estudantes terán habilidade no uso dos recursos propios da arte de acción.
O estudantado poderá incorporar ao espectador como participante no evento artístico.
|
15 |
|
|
C7 C9 C14 C25 C35 C47 C48 C49
|
|