|
Descrición |
Cualificación |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Seminario |
Técnicas de observación (asistencia, implicación, compromiso).O alumnado coñecerá os procedementos das disciplinas relacionadas coa elaboración de obras escultóricas.O alumnado coñecerá manéxoo de métodos de produción específicos.O alumnado coñecerá a capacidade para dar visibilidade ás ideas mentais e ao mundo sensible.O alumnado coñecerá a Habilidade para a experimentación coa materia no espazo.O alumnado coñecerá a habilidade para a integración de disciplinas distintas na produción de esculturas e instalacións. |
10 |
|
B1 B3 B4 B5 B7 B8 B9
|
C2 C3 C4 C5 C6 C7 C9 C12 C14 C19 C20 C22 C25 C31 C32 C33 C37 C38 C39 C42 C43
|
|
Actividades introdutorias |
Valoraranse a asistencia, actitude, participación e interese do estudante cara á materia, así como as achegas ao conxunto da clase.
O alumnado coñecerá os procedementos das disciplinas relacionadas coa elaboración de obras escultóricas.
O alumnado coñecerá manéxoo de métodos de produción específicos.
O alumnado coñecerá a Habilidade para a integración de disciplinas distintas na produción de esculturas e instalacións. |
10 |
|
B1 B3 B4 B5 B7 B8 B9
|
C2 C3 C4 C5 C6 C9 C12 C14 C20 C25 C31 C32 C33 C37 C38 C39 C42 C43
|
|
Traballo tutelado |
Valorarase a xestión dos recursos do alumno e as súas capacidades para o mantemento e o progreso nolos seus traballos ao longo do período lectivo. O alumnado coñecerá os procedementos das disciplinas relacionadas coa elaboración de obras escultóricas.O alumnado coñecerá os procesos e procedementos de reprodución de obxectos.O alumnado coñecerá a Habilidade para a experimentación coa materia no espazo ***tridimensional.O alumnado terá a Capacidade para o dominio e a *visualización espaciais.O alumnado terá a Capacidade para a proxección e construción de prototipos e maquetas.O alumnado coñecerá a Habilidade para manéxoo de instrumentos e métodos propios da escultura.O alumnado coñecerá a Habilidade para a integración de disciplinas distintas na produción de esculturas e instalacións. |
5 |
|
B1 B3 B4 B5 B7 B8 B9
|
C2 C3 C4 C5 C6 C7 C9 C12 C14 C19 C20 C22 C25 C31 C32 C33 C37 C38 C39 C42 C43
|
|
Resolución de problemas |
Traballos e proxectos.
Avaliación continua.
A asistencia á materia é obrigatoria e imprescindible, para o necesario seguimento, *tutorización e superación dos traballos realizados polo estudante na aula-taller.
O alumnado coñecerá os procesos e procedementos de reprodución de obxectos.
O alumnado coñecerá e terá a Capacidade para desenvolver propostas creativas con extensión.
O alumnado coñecerá, terá a Capacidade para abordar problemas da arte nun conxunto de obras.
O alumnado coñecerá manéxoo de métodos de produción específicos.
O alumnado coñecerá, terá a Capacidade para pasar das imaxes mentais ás visuais.
O alumnado terá a Capacidade para a proxección e construción de prototipos e maquetas.
O alumnado ***conocera, terá a Capacidade para comprender na súa máxima intensidade a experiencia do taller de produción e creación.
O alumnado coñecerá a Habilidade para manéxoo de instrumentos e métodos propios da escultura. |
40 |
|
B1 B3 B4 B5 B7 B8 B9
|
C1 C2 C3 C6 C7 C9 C12 C14 C19 C20 C22 C25 C31 C32 C33 C37 C38 C39 C42 C43
|
|
Lección maxistral |
Probas escritas, ensaios, resolución de problemas, etc. O alumnado coñecerá disciplinas artísticas propias de creación de obxectos e a súa relación co espazo.O alumnado coñecerá, terá a Capacidade para abordar problemas da arte nun conxunto de obras.O alumnado coñecerá a Capacidade para a *visualización e a análise de obras ***tridimensionales. |
10 |
|
B1 B3 B9
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C9 C12 C14 C19 C20 C22 C25 C31 C32 C33 C37 C38 C42 C43
|
|
Traballo |
Presentación dunha memoria que articule a *conceptualización, o proceso e o dossier fotográfico da proposta escultórica realizada.
O alumnado coñecerá os procedementos das disciplinas relacionadas coa elaboración de obras escultóricas.
O alumnado coñecerá, terá a Capacidade para abordar problemas da arte nun conxunto de obras. |
20 |
|
B1 B3 B4 B5 B7 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C9 C12 C14 C19 C31 C32 C33 C37 C38 C42 C43
|
|
Resolución de problemas e/ou exercicios |
Exames orais (probas orais na aula, entrevistas, debates, etc.).O alumnado coñecerá disciplinas artísticas propias de creación de obxectos e a súa relación co espazo.O alumnado coñecerá os procedementos das disciplinas relacionadas coa elaboración de obras escultóricas. |
5 |
|
B1 B3 B4 B5 B7 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C9 C12 C14 C19 C20 C22 C42 C43
|
|
|
Outros comentarios sobre a Avaliación |
O estudante pode optar por dous sistemas de avaliación: - AVALIACIÓN CONTINUA: Os estudantes realizarán periódicamente presentaciones na aula dos traballos realizados para a asignatura (pezas escultóricas, memorias, outros traballos teóricos…) e exposiciones dos resultados durante o transcurso do semestre. A realización de todos os traballos propostos e a asistencia a clase son imprescindibles para optar o aprobado da asignatura. - AVALIACIÓN GLOBAL: Os estudantes deberán presentar todos os traballos propostos na asignatura (tanto as pezas escultóricas, como as memorias e outros traballos teóricos) durante o curso, o día da proba e, se é necesario, realizarase un exame proposto polos profesores para esta convocatoria. Os estudantes da CONVOCATORIA DE SEGUNDA OPORTUNIDADE (XULLO) presentarán todos os traballos (pezas escultóricas, memorias e outros traballos teóricos) requeridos durante o semestre e, si es necesario, realizarán un exame proposto polos profesores para dita convocatoria. Data e hora da proba de avaliación de segunda oportunidade (Xullo): consultar o calendario publicado na páxina WEB da Facultade de Belas Artes (Grao en Belas Artes - probas de avaliación) |