Actividades introdutorias |
Actividades encamiñadas a tomar contacto e reunir información sobre o alumnado, así como a presentar a materia. ¿É necesario ir a clase na era da *IA? |
5 |
|
B9 B11 B12 B13 B15 B16
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C12 C13 C17
|
|
Resolución de problemas |
Tanto na modalidade de Avaliación continua como na de Avaliación global,o alumnado deberá superar unha proba de exame.
En ambos os sistemas de avaliación o alumnado deberá demostrar habilidade para establecer discursos críticos sobre a arte contemporánea. O alumnado determinará contextos *posibilistas para o desenvolvemento de proxectos e obras artísticas contemporáneas. O alumnado identificará as causas culturais (relixiosas, políticas e económicas) que determinan os contextos artísticos contemporáneos. O alumnado distinguirá entre producións artísticas que representan a *contemporaneidad e aquelas que simplemente suceden no tempo. O alumnado desenvolverá recursos *discursivos e imaxinativos para albiscar a creación artística en contextos contemporáneos. |
40 |
A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B15 B16
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C12 C13 C17 C19 C21 C25 C35 C37
|
|
Traballo tutelado |
Tanto na modalidade de Avaliación continua como na de Avaliación global, valoraranse os exercicios propostos sobre os contidos obxecto de estudo ao longo do curso. Devanditos exercicios axustaranse ás directrices expostas nos enunciados publicados en *Moovi e deberán incorporar achegas e citas das perspectivas e problemáticas
abordadas na bibliografía obrigatoria.
En ambos os sistemas de avaliación o alumnado deberá demostrar habilidade para establecer discursos críticos sobre a arte contemporánea. O alumnado determinará contextos *posibilistas para o desenvolvemento de proxectos e obras artísticas contemporáneas. O alumnado identificará as causas culturais (relixiosas, políticas e económicas) que determinan os contextos artísticos contemporáneos. O alumnado distinguirá entre producións artísticas que representan a *contemporaneidad e aquelas que simplemente suceden no tempo. O alumnado desenvolverá recursos *discursivos e imaxinativos para albiscar a creación artística en contextos contemporáneos. |
40 |
A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B15 B16
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C12 C13 C17 C19 C21 C25 C37 C39
|
|
O estudante pode optar por dous sistemas de avaliación:
- AVALIACIÓN CONTINUA : Os estudantes realizarán periodicamente os traballos durante o transcurso do cuadrimestre. Realizarán tamén unha proba de exame ao final do mesmo.
REQUISITOS DE CUMPRIMENTO OBRIGATORIO: Será obrigatoria a entrega de TODOS os traballos e será necesario obter un mínimo de 4 puntos na proba de exame para ponderar cos traballos do curso.
- AVALIACIÓN GLOBAL : Os estudantes deberán presentar traballos análogos aos propostos durante o curso cuxos enunciados serán publicados en Moovi. O día da proba de exame será a data límite para entregar devanditos traballos.
REQUISITOS DE CUMPRIMENTO OBRIGATORIO: Será obrigatoria a entrega de TODOS os traballos e será necesario obter un mínimo de 4 puntos na proba de exame para ponderar cos traballos do curso.
Os estudantes da CONVOCATORIA DE SEGUNDA OPORTUNIDADE (XULLO) presentarán, respectivamente, todos os exercicios requiridos durante o cuadrimestre e realizarán unha proba de exame en devandita convocatoria.
REQUISITOS DE CUMPRIMENTO OBRIGATORIO:Será obrigatoria a entrega de TODOS os traballos e será necesario obter un mínimo de 4 puntos na proba de exame para ponderar cos traballos do curso.
Data e hora das probas de avaliación: consultar o calendario publicado na páxina WEB da Facultade de Belas Artes (Grao en Belas Artes - probas de avaliación), aprobado pola Xunta de Facultade.
|