Saber analizar métodos de produción e técnicas propias do debuxo. |
|
|
C9 C12
|
|
Desde a forma de procesar debuxos individual e colectivamente: saber como reter e almacenar imaxes que redunden na propia memoria persoal e no descubrimento de formas de observar e rexistrar. |
|
B2
|
C7 C9
|
|
Saber aplicar desde a experiencia artística a elección de útiles e materiais cos que crear un debuxo. |
|
B2
|
C31 C32
|
|
Saber entender ao debuxo como ferramenta importante para analizar, desenvolver e saber procesar ideas que redunden en alcanzar creacións dentro da propia linguaxe artística do debuxo. |
|
|
C6 C7 C9 C14 C22
|
|
Saber determinar que técnica ou técnicas empregar, o como aplicalas e planificar procesos de creación cara ao debuxo. |
|
|
C31 C32
|
|
Aprender a resolver e facer creacións persoais desde a experiencia directa e a práctica activa de debuxar e empregarse a fondo no manexo de técnicas diversas. |
|
|
C42 C43
|
|
Saber ser capaces de executar debuxos a través de representacións directas de observacións do natural. |
|
B2
|
C42 C43
|
|