Aprendizaxe baseado en proxectos |
Presentación dunha pequena memoria / proxecto teórico:
Valorarase, por unha banda, a motivación teórica do proxecto e, por outra, a planificación e produción do mesmo (durante as prácticas de laboratorio).
- Sistema de avaliación continua ata a entrega da memoria.
Criterios de avaliación:
- Comprensión dos conceptos propios da obra gráfica múltiple, expostos nas clases maxistrais e nos seminarios participativos.
- Capacidade de análise e de relación entre os diferentes contidos e a súa aplicación para o seu propio proxecto.
- Claridade de expresión dos mesmos.
- Ampliación dos coñecementos e das referencias artísticas.
- Uso correcto da terminoloxía propia e das citas.
- Orixinalidade e rigor na formulación do tema.
|
40 |
|
B8
|
C2 C5 C6 C7 C9 C12 C17 C19 C31 C32 C42 C43
|
|
Prácticas de laboratorio |
Entrega dun cartafol coas estampas realizadas, seguindo a idea de proxecto evolutivo (multiplicación-transformación).
Valorarase a produción do proxecto, a súa planificación, realización e presentación segundo os criterios seguintes:
Criterios de avaliación xerais:
- Sistema de avaliación continua e dos traballos entregados (cartafol cun mínimo de 10 estampas, tamaño de matriz entre A4 e A3).
- O interese artístico das imaxes estampadas. O alumno terá a opción de establecer un debate dentro do grupo da clase en defensa da valoración do seu traballo. En caso contrario, o profesor valorará este aspecto unilateralmente.
- A comprensión e utilización correcta dos procesos técnicos, tanto na elaboración e evolución das matrices como na súa correcta *estampación. Valorarase a complexidade dos procedementos utilizados.
- A adecuación dos procedementos que se utilicen ao proxecto e linguaxe propios.
- A planificación e realización das diferentes etapas do proxecto evolutivo.
- A capacidade de experimentación e a curiosidade investigadora do alumno.
- A coherencia ou incoherencia de todos os exercicios do alumno.
- A asistencia a clase.
- A participación na dinámica da clase, tanto en tarefas de organización (limpeza, adquisición e bo uso de materiais colectivos, etc.) como noutras posibles colaboracións co grupo de clase.
|
40 |
|
B8
|
C2 C5 C6 C7 C9 C12 C17 C19 C31 C32 C42 C43
|
|
O estudante poderá optar por dous sistemas de avaliación: - AVALIACION CONTINUA: Os estudantes farán periodicamente na aula presentacións dos traballos e exposicións dos resultados durante o transcurso do cuadrimestre. A realización de todos os traballos propostos e a asistencia a clase é imprescindible para optar ao aprobado. - AVALIACIÓN GLOBAL: Os estudantes deberán presentar todos os traballos propostos durante o curso e o día da proba e se é necesario realizarase un exercicio proposto nesa convocatoria. Os estudantes da CONVOCATORIA DE SEGUNDA OPORTUNIDADE (XULLO) presentarán os traballos e todos os exercicios esixidos durante o cuadrimestre e realizará un exercicio proposto nesa convocatoria. Data e hora da proba de avaliación de segunda oportunidade (XULLO): consultar calendario publicado na páxina WEB da Facultade de Belas Artes (Grao en Belas Artes - probas de avaliación) |