Guia docente 2024_25
Escuela Superior de Ingeniería Informática
Grao en Intelixencia Artificial
 Materias
  Enxeñaría de software
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
RA1 Adquirir competencias para resolver problemas de forma metodolóxica e práctica A2
A4
B1
B2
B3
B4
C2
C3
D3
RA2 Establecer claramente e sen ambigüidade as necesidades e restricións del/da cliente á hora de desenvolver requisitos dun proxecto de software. A2
A4
B1
B2
B4
C2
D3
RA3 Analizar as alternativas para afrontalo e identificar que aspectos poden abordarse con IA e cales non. A2
A5
B4
C3
D3
RA4 Comprender os principios necesarios para construír solucións completas, escalables e robustas, centradas no usuario/a, nas que os compoñentes de IA encaixan como parte dun todo. A2
A4
B1
B2
B3
B4
C2
RA5 Ser capaces de identificar e entender modelos e deseños de arquitecturas e compoñentes para permitir a comunicación efectiva entre enxeñeiros de software e de datos. A2
A4
A5
B2
B3
B4
C2
D2
D3
RA6 Manexar técnicas e ferramentas de proba para asegurar a calidade dos resultados. B1
B2
B3
B4
C3
D6
RA7 Levar a cabo o proceso que permite, desde a abstracción, implementar código de alta calidade A2
A4
B2
B4
C2
C3
D3
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000