Coñecer os supostos pedagóxicos, psicolóxicos e sociolóxicos que sexan alicerces dos procesos de intervención socioeducativa en situacións de exclusión social. |
A1
|
B4
|
C1 C5
|
D1 D9
|
Coñecer os fundamentos teóricos e metodolóxicos da intervención socioeducativa, os seus ámbitos de actuación, técnicas e recursos e servizos socioeducativos dispoñibles. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B3
|
C1 C5 C6 C20
|
D1 D6 D7
|
Planear procesos de intervención en situacións de desadaptación social, avaliando o ámbito sobre o que se actúa, priorizando as necesidades de acción ás que se pretende dar resposta, especificando o modelo teórico de intervención no que se basea, os recursos necesarios para elo e a proposta metodolóxica coa que será avaliada dita intervención. |
A2 A3 A4 A5
|
B2 B3 B5
|
C4 C7 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 C18 C20
|
D2 D3 D4 D5 D6 D7 D9 D10 D12 D15
|
Utilizar técnicas concretas de intervención socioeducativa e comunitaria que permitan detectar factores de desadaptación e exclusión que dificultan a inserción social e laboral |
A2 A3 A5
|
B2 B5 B6
|
C2 C4 C7 C8 C19
|
D7 D16
|
Recoñecer a importancia do compromiso ético e social nos procesos de intervención educativa na exclusión social |
A3
|
B1
|
C3
|
D12
|