Guia docente 2024_25
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Literatura infantil e xuvenil
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Presentación
Elaboración e presentación dos resultados das actividades propostas a partir de diferentes cuestións abordadas na materia. Entre outros aspectos, valorarase o rigor, a exposición e a creatividade.
20 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B4
C1
C3
C7
C22
C44
C45
C48
D1
D2
D3
D12
D18
D20
Cartafol/dossier Recompilación de textos e materiais a prol da diversidade (síntese, análise, crítica, reflexión, creación...). Valorarase o rigor, a exposición e a creatividade das propostas de prácticas lectoras a prol da diversidade. 10 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B4
C1
C3
C7
C44
C45
C48
D1
D2
D3
D12
D18
D20
Aprendizaxe-servizo Proposta de deseño dun plan lector para desenvolver en colaboración cunha entidade social, ben do proxecto de ApS, ben da contorna do/da estudiante 20 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B4
C1
C3
C7
C22
C44
C45
C48
D1
D2
D3
D12
D18
D20
Exame de preguntas de desenvolvemento Probas sobre contidos da materia. 20 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B4
C3
C7
C22
C44
C45
C48
D1
D2
D3
D12
D18
D20
Proxecto Deseño e dotación dunha biblioteca de atención á diversidade para a Educación Primaria. Deseñaranse diferentes propostas de itinerarios lectores, adecuándoos ás necesidades específicas de promoción de prácticas lectoras (a prol da interculturalidade, da promoción do diálogo interxeracional, da atención ás necesidades de apoio educativo...). 30 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B4
C1
C3
C7
C22
C44
C45
C48
D1
D2
D3
D12
D18
D20
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Estudantado que opte pola avaliación continua (80% de asistencia):

Para superar a materia será requisito imprescindible aprobar cada un dos traballos que se indiquen, o proxecto de biblioteca de aula e o exame. Tamén se terá en conta a participación en eventos científicos. As partes da materia superadas na primeira oportunidade non serán obxecto de avaliación na segunda, considerándose, polo tanto, aprobadas nese curso académico.

Estudantado que opte pola avaliación global

Será avaliado mediante as mesmas probas e traballos que na modalidade de avaliación continua. Contará co seguimento da docente e cos documentos-guía na plataforma moovi e as correspondentes adaptacións. 

A elección de unha ou outra modalidade de avaliación será comunicada á docente nas primeiras seis semanas de inicio de cuadrimestre para marcar o plan de traballo. 

As datas oficiais dos exames poden consultarse na web da Facultade.

En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender as necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT).


Coa
finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica,
os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación
adaptaranse para alumnado do curso ponte garantindo, en todo caso, a
consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste
documento. Abrirase
un cartafol específico na plataforma Moovi na cal se informará das tarefas e
probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para alumnado
do curso ponte ou profesionais en exercicio
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000