Guia docente 2024_25
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Lingua estranxeira a través da literatura infantil: Francés
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do entorno social. Asumir a dimensión educadora da función docente e fomentar a educación democrática para unha cidadanía activa. A1
A2
A3
A4
A5
B7
C13
C15
C43
C63
C64
D9
D13
D14
D15
2. Manter unha relación crítica e autónoma respecto dos saberes, os valores e as institucións sociais públicas e privadas. B8
C23
C61
C62
C67
D1
D2
D16
3. Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sostenible. B9
D11
D15
4. Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribua ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural. B11
C11
C52
C64
D16
5. Adquirir formación literaria e familiarizarse coa literatura infantil e os seus subxéneros. Explorar a importancia da literatura infantil no desenvolvemento e a educación dos xóvenes. C44
D18
D20
6. Expresarse de modo creativo e lúdico nunha lingua estranxeira, oralmente e por escrito. C48
C50
C51
D4
D18
D20
7. Desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover a competencia creativa nos estudantes. C16
D1
D2
D7
D18
D21
8. Recoñecer á literatura infantil como fonte valiosa de input na lingua estranxeira, tanto para alumnos de infantil como para estudantes en formación. Adoptar a lectura de literatura infantil como estratexia permanente de aprendizaxe da lingua estranxeira. C44
C48
D4
D18
D20
9. Desenvolver unha visión crítica dos textos de literatura infantil estudados. Chegar a unha comprensión dos valores transmitidos pola literatura infantil, que permita promover a igualdade de xénero, a equidade e o respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá. B9
C44
C48
D1
D15
10. Comprender a idea principal e o argumento de películas e de programas de radio ou televisión relacionados co ámbito dla literatura infantil. C11
D1
D3
D4
11. Comprender a descripción de acontecementos, sentimentos e desexos expresados en obras de literatura infantil. C11
C44
C48
D1
D12
12. Comprender textos escritos do ámbito da literatura infantil, de diversas culturas e momentos históricos. C44
C48
D3
D4
D13
13. Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder comunicar, elaborar e xustificar impresións e opinións derivadas de eles. C11
C44
C48
C49
D1
D3
D4
D20
14. Ser capaz de escribir textos críticos que describan as súas impresións acerca de obras de literatura infantil. C43
C44
D1
D3
D4
D16
15. Entender a literatura infantil e xuvenil como un estímulo para a propia creatividade e ser capaz de escribir os seus propios textos creativos correspondentes aos seus distintos subxéneros. C49
C50
C51
D3
D4
D16
D18
D21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000