2. Ser capaz de ler artigos e informes relativos a problemas contemporáneos nos que os autores adoptan posturas ou puntos de vista concretos. Comprender a prosa literaria contemporánea.
|
A5
|
B3 B11
|
C23 C43
|
D1 D4 D6 D7 D11 D13 D14 D16 D18 D20
|
3. Poder participar nunha conversación con certa fluidez e espontaneidade, e tomar parte activa en debates desenvolvidos en situacións cotiás sobre temas relacionados co ámbito persoal, profesional ou educativo, explicando e defendendo os seus puntos de vista . Comprender e reaccionar adecuadamente e facer uso do idioma tal e como se utiliza nas transaccións habituais do aula e docentes.
|
A2 A3 A4
|
B2 B3 B4 B5
|
C11 C15 C50 C51 C52 C62 C64 C67
|
D4 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D16 D17 D18 D19 D20
|
4. Presentar descricións claras e detalladas de temas relacionados coa súa especialidade. Desenvolver a competencia comunicativa necesaria para abordar en inglés, con fluidez e seguridade, os temas de interese para alumnos de educación infantil e primaria que figuran nas recomendacións para o deseño de programacións de lingua estranxeira nestes niveis.
|
A2 A3
|
B3 B4 B6 B7
|
C15 C16 C50 C51 C52 C63 C64
|
D1 D2 D4 D11 D12 D13 D18 D20
|
6. Desenvolver estratexias de aprendizaxe autónoma e de traballo cooperativo, favorecendo a análise e a observación dos propios procesos de aprendizaxe |
A5
|
B1 B2 B5 B9 B10 B12
|
C13 C16 C61
|
D2 D6 D7 D8 D9 D10 D11 D12 D13 D16 D17 D18 D20 D21
|