Resolución de problemas de forma autónoma |
Realización (en grupo) e defensa de exercicios básicos. A entrega se evalúa entre pares. |
15 |
A1 A5
|
B10
|
|
D7 D9 D16
|
Exame de preguntas de desenvolvemento |
Proba sobre os contidos tanto teóricos como prácticos e de resolución de problemas. Constan de dúas partes:
Unha de preguntas curtas de carácter teórico-práctico.
Outra na que se resolverán problemas/exercicios. |
35 |
A1
|
B10
|
|
D1 D7 D14 D16
|
- Todo o alumnado, asista ou non ás aulas, ten dereito a
ser avaliado (mediante un examen ou no modo no que se estableza na
guía docente). - De non ter superada a materia na
primeira edición de actas, as competencias non adquiridas serán avaliadas na convocatoria de xullo. - As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso académico.
- En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT)
CRITERIOS DE AVALIACIÓN PARA ASISTENTES 1ª EDICIÓN DE ACTAS - Tódolos estudantes que se presenten a algunha das duas probas parciais ou
que realicen algunha das entregas de exercicios enténdese que seguen a materia de forma presencial e polo tanto
deberán de seguir o procedemento de avaliación descrito
anteriormente.
- Se un estudante non realiza algunha de as entregas de exercicios ou
de os traballos tutelados ou non se presenta a algunha das probas, asignaráselles unha cualificación de 0 puntos nelas. - Requisitos mínimos para superar a materia:
P1: nota parcial I (sobre 10); P2: nota parcial II (sobre 10); E: nota media resolución de problemas (sobre 10) - P1, P2>=2,5
- (P1+P2)/2>=4
- E>=4
CRITERIOS DE AVALIACIÓN PARA NON ASISTENTES 1ª E 2ª EDICIÓN DE ACTAS E FIN DE CARREIRA Avaliación teórica-práctica Descrición:
Realización de unha proba obxectiva con duas partes: unha de carácter
teórico-práctico e outra en a que se resolverán exercicios prácticos. Nesta proba recolleranse os contidos correspondentes as sesións
maxistrais e á resolución de problemas. Cualificación: 85%. Competencias evaluadas: CB1, CG10, CT1, CT7, CT14, CT16 Avaliación do traballo: Descrición: Deseño de actividades (en grupo) tendo en conta unha ou varias
competencias de o Dcereto de o currículo de matemáticas en a Educación
Primaria
Cualificación: 15% Competencias evaluadas: CB2, CB3, CB4, CB5, CG1, CG2, CG3, CG4, CG5, CG7,
CG10, CG12, CE39, CE40, CE41, CE42,
CT1, CT2, CT3, CT6, CT7, CT8, CT9,
CT12, CT14, CT16, CT18, CT21,
CT22
CRITERIOS DE AVALIACIÓN PARA ASISTENTES 2ª EDICIÓN DE ACTAS Empregarase o mesmo sistema de avaliación aplicado para non asistente, fóra diso
que, en caso de obter unha cualificación superior a 5 en o traballo durante o cuatrimestre, non
terán que evaluarse de esa parte e mantense a nota. PROCESO DE CUALIFICACIÓN DE ACTAS - Na avaliación de asistentes da 1ª edición de actas, en caso de non
cumprir os requisitos mínimos para superar a materia, a cualificación
en actas será:
min(4,(P1+P2)/2)
- Na avaliación de asistentes da 1ª edición de actas, en
caso de cumprir os requisitos mínimos para superar a materia, a cualificación
en actas será:
max (0.85 x (P1+P2)/2, 0.7 x (P1+P2)/2 + 0.15 x E) + 0.15 x T P1:
nota parcial I (sobre 10); P2: nota parcial II (sobre 10); E: nota
media resolución de problemas (sobre 10); T: nota traballo (sobre 10)
a) En consonancia co carácter inclusivo que caracteriza á Facultade
de Educación e Traballo social, esta guía poderá adaptarse ás
necesidades específicas de apoio educativo do alumnado matriculado no
programa PIUNE (PAT). b) Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para alumnado do curso ponte garantindo, en todo caso, a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico na plataforma Moovi na cal se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para alumnado do curso ponte ou profesionais en exercicio. |