Código |
Descrición |
B1 |
Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, os criterios de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos ao redor dos procedementos de ensino e aprendizaxe respectivos |
B2 |
Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro |
B3 |
Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües. Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos dos diversos dominios científicos e culturais contidos no currículo escolar |
B4 |
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá |
B5 |
Fomentar a convivencia na aula e fóra dela, resolver problemas de disciplina e contribuir á resolución pacífica de conflitos. Estimular e valorar o esforzo, a constancia e a disciplina persoal nos estudantes |
B6 |
Coñecer a organización dos colexios de educación primaria e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento. Desempeñar as funcións de titoría e de orientación cos estudantes e as súas familias, atendendo as singulares necesidades educativas dos estudantes. Asumir que o exercicio da función docente ha de ir perfeccionándose e adaptándose aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida |
B7 |
Colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno social. Asumir a dimensión educadora da función docente e fomentar a educación democrática para unha cidadanía activa |
B8 |
Manter unha relación crítica e autónoma respecto dos saberes, os valores e as institucións sociais públicas e privadas |
B9 |
Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sustentable |
B10 |
Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela entre os estudantes |
B11 |
Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural |
B12 |
Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos colexios de educación primaria e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativos |
C1 |
Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao periodo 6-12 no contexto familiar, social e escolar |
C2 |
Coñecer as características destes estudantes, así como as características dos seus contextos motivacionales e sociais |
C3 |
Dominar os coñecementos necesarios para comprender o desenvolvemento da personalidade destes estudantes e identificar disfunciones |
C4 |
Identificar dificultades de aprendizaxe, informalas e colaborar no seu tratamento |
C5 |
Coñecer as propostas e desenvolvementos actuais baseados na aprendizaxe de competencias |
C6 |
Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe |
C8 |
Coñecer os fundamentos da Educación Primaria |
C9 |
Analizar a práctica docente e as condicións institucionais que a enmarcan |
C11 |
Coñecer os procesos de interacción e comunicación no aula |
C12 |
Abordar e resolver problemas de disciplina |
C13 |
Promover o traballo cooperativo e o traballo e esforzo individuais |
C14 |
Promover accións de educación en valores orientadas á preparación dunha cidadanía activa e democrática |
C15 |
Coñecer e abordar situacións escolares en contextos multiculturales |
C16 |
Deseñar, planificar e evaluar a actividade docente e a aprendizaxe no aula |
C18 |
Participar na definición do proxecto educativo e na actividade xeral do centro atendendo a criterios de xestión de calidade |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Capacidade de organización e planificación |
D3 |
Comunicación oral e escrita na lingua materna |
D4 |
Coñecemento de lingua estranxeira |
D5 |
Coñecemento de informática relativos ao ambito de estudo |
D6 |
Capacidade de xestión da información |
D7 |
Resolución de problemas |
D8 |
Toma de decisións |
D9 |
Traballo en equipo |
D10 |
Traballo nun equipo de carácter interdisciplinar |
D11 |
Traballo nun contexto internacional |
D12 |
Habilidades nas relacións interpersoais |
D13 |
Recoñecemento da diversidade e multiculturalidade |
D14 |
Razoamento crítico |
D15 |
Compromiso ético |
D16 |
Aprendizaxe autónoma |
D17 |
Adaptación a novas situacións |
D18 |
Creatividade |
D19 |
Lideranza |
D20 |
Coñecemento doutras culturas e costumes |
D21 |
Iniciativa e espírito emprendedor |
D22 |
Motivación pola calidade |