Para a aplicación do sistema de avaliación descrito nesta guía, é obrigatoria a asistencia polo menos ao 80% das clases, tanto teóricas como prácticas, e a realización e entrega de todas as actividades que se establezan como parte do sistema de avaliación. A falta de cumprimento desta porcentaxe de asistencia e/ou da realización ou entrega dalgunha destas actividades conlevará unha avaliación única, baseada exclusivamente na realización do exame de preguntas de desenvolvemento, que neste caso suporá, por tanto, un 100% da cualificación final. No caso de non poder asistir ás clases (por traballo, enfermidade, incompatibilidade de horarios...), pódese seguir un sistema alternativo á avaliación única, contactando co/coa docente para comunicar e xustificar ou acreditar esta situación dentro das tres primeiras semanas do cuadrimestre. Para a superación do traballo tutelado e do exame de preguntas de desenvolvemento deberase obter polo menos a metade da cualificación máxima establecida en cada caso. As partes da materia superadas na 1ª oportunidade non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso académico. O/a docente poderá introducir dinámicas e estructuras de Aprendizaxe cooperativa no desenvolvemento das clases e na realización de actividades para potenciar o traballo en equipo e a consideración desta competencia no sistema de avaliación. AVISO: a detección de plaxio nalgunha das tarefas ou traballos propostos suporá a perda do dereito á avaliación continua. As datas dos exames poderanse consultar na web da Facultade de Ciencias da Educación e Traballo Social. 2ª CONVOCATORIA O alumnado deberá repetir exclusivamente os traballos e/ou probas de avaliación que non fosen superadas na 1ª convocatoria. OBSERVACIÓNS En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza á Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT). |