2. Unidade e variedade do español: estándar, *sociolectos e rexistros. |
2.1. A diversidade lingüística no currículo de Educación Infantil.
2.2. Unidade do español: o estándar. O concepto de lingua estándar.
2.3. O estudo da diversidade dialectal das linguas. Dialectoloxía e Sociolingüística.
2.4. A diversidade lingüística en España. Socioloxía da linguaxe.
2.5. A variación diastrática: os dialectos sociais ou sociolectos.
2.6. As actitudes sociais ante as linguas e as variedades lingüísticas. O papel da escola.
2.7. A variación diafásica: os rexistros. |
3. Interpretación e construción de textos desde o español. |
3.1. Introdución. A Lingüística do texto e o concepto de texto. Sobre os termos texto e discurso.
3.2. Os procesos de escritura.
3.3. Propiedades básicas dos textos: adecuación, coherencia e cohesión textual.
3.4. Xéneros e modalidades textuais: narración, descrición, exposición e argumentación.
3.5. Xéneros da literatura infantil. A poesía de tradición oral. Os xéneros narrativos: contos, lendas e fábulas. |