Guia docente 2024_25
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Idioma estranxeiro I: Francés
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Aprendizaxe colaborativa Neste apartado tomaranse en consideración a elaboración e presentación das tarefas de aula realizadas colaborativamente 40 B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B9
B10
B11
B12
C6
C21
C28
C29
C41
C42
C43
C44
C45
C46
C47
C48
C49
C50
C52
C54
C55
C57
C63
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D13
D15
D16
D17
D18
D19
D22
Presentación Valorarase o interese e a participación activa en todas as accións docentes, a aplicación didáctica, a creatividade e a expresión oral: corrección e fluidez. 20 B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B9
B11
B12
C5
C6
C8
C13
C21
C22
C28
C29
C30
C40
C41
C42
C43
C44
C45
C46
C47
C48
C49
C50
C51
C52
C54
C55
C56
C57
C59
C60
C61
C62
C63
C64
C65
C66
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
Exame de preguntas obxectivas Avaliación dos contidos teóricos da materia 20 B7
C5
C6
C8
C13
C21
C42
C43
C44
C45
C46
C47
C48
C49
C50
C51
C52
C54
C55
C56
C63
D1
D2
D3
D4
D6
D7
D8
D12
D13
D15
D17
D19
Simulación ou Role Playing Levaranse a cabo simulacións de aspectos da vida cotiá tanto presenciais na aula como a través das TIC. 20 B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B9
B10
B11
B12
C6
C21
C28
C29
C41
C42
C43
C44
C45
C46
C47
C48
C49
C50
C52
C54
C55
C57
C63
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D22
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Os alumnos que, por razóns xustificadas, non poidan asistir periodicamente, deberán realizar unha proba escrita e outra oral en francés. Estas probas versarán sobre os contidos da materia e cada unha delas puntuará o 50% da nota final.  

As datas do exame final oficial que realizarán os alumnos que non asistan para superar a materia, serán as que figuran no calendario de exames da Facultade.  

O lugar de publicación das cualificacións e a revisión será no taboleiro de anuncios do despacho do profesor responsable e/o na plataforma Moovi ou calquera outro espazo dixital que se especifique. A data de revisión será a publicada pola facultade ou, na súa falta, polo profesorado. 

Se o alumno non o especifica durante a primeira semana de clase, enténdese que dá o seu permiso para que os seus datos (nome completo) aparezan nas listas de cualificacións, tanto en Moovi como en calquera outro espazo.

Para ser cualificado mediante avaliación continua, o estudante deberá asistir polo menos ao 80% das sesións prácticas e teóricas respectivamente. Outras situacións excepcionais que merezan un tratamento específico serán analizadas cando sexa preciso.  As partes da materia superadas en 1ª oportunidade non serán obxecto de avaliación en 2ª oportunidade, polo que se considerarán superadas nese curso académico. 

En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza á Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender as necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT).

Co fin de favorecer a conciliación da formación laboral e académica, os contidos, a planificación, os recursos metodolóxicos e o sistema de avaliación dos estudantes do curso ponte garantindo, en todo caso, a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento, abrirase un cartafol específico na plataforma Moovi na que se informará sobre as tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para os estudantes do curso ponte ou profesionais en exercicio. 

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000