Código |
Descrición |
B5 |
Reflexionar en grupo sobre a aceptación de normas e o respecto aos demais. Promover a autonomía e a singularidade de cada estudante como factores de educación das emocións, os sentimentos e os valores na primeira infancia |
B12 |
Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos colexios de educación infantil e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativos |
C13 |
Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuales e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e intergeneracionales; multiculturalidad e interculturalidad; discriminación e inclusión social e desenvolvemento sostenible. |
C37 |
Adquirir coñecementos sobre a evolución do pensamento, os costumes, as crenzas e os movementos sociais e políticos ao longo da historia. |
C38 |
Coñecer os momentos máis sobresalientes da historia das ciencias e as técnicas e a súa transcendencia. |
C44 |
Coñecer e dominar técnicas de expresión oral e escrita. |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D3 |
Comunicación oral e escrita |
D7 |
Resolución de problemas |
D11 |
Habilidades nas relacións interpersoais |
D13 |
Razoamento crítico |
D21 |
Motivación pola calidade |