Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. (CB7 memoria) |
B1 |
Que os estudantes sexan capaces de desenvolver habilidades de análise, síntese e xestión da información para contribuir á organización e planificación de actividades de investigación no eido agroalimentario e do medio ambiente. |
B4 |
Que os estudantes sxean capaces de adaptarse a novas situacións, con grandes doses de creatividade e ideas para asumir o liderado de investigadores. |
C2 |
Profundizar no coñecemento das técnicas de obtención, rexistro, procesado, validación e análises de datos de campo e laboratorio e aplicalas no I+D+i nos eidos ambiental e agroalimentario. |
C8 |
Capacidade para desenvolver investigacións no campo da xestión integral eficaz de riscos alimentarios, en particular orientadas ao desenvolvemento de novos sistemas de detección e alerta temprana de crises de carácter agroalimentario. |
C11 |
Comprender o funcionamento e diversidade dos ecosistemas a distintos niveis e as adaptacións aos ambientes en que viven. |
D1 |
Capacidade de análise, organización e planificación |
D2 |
Liderado, iniciativa e espíritu emprendedor |
D3 |
Comunicación oral e escrita na lingua nativa e extranxeira |
D4 |
Capacidade de aprendizaxe autónomo e xestión da información |
D5 |
Capacidade de resolución de problemas e toma de decisións |
D6 |
Capacidad de comunicación interpersonal |
D7 |
Adaptación a novas situacións con creatividade e innovación |
D8 |
Capacidade de razoamento crítico e autocrítico |
D9 |
Traballo en equipo de carácter interdisciplinar |
D10 |
Tratamento de conflictos e negociación. |
D11 |
Motivación poa calidade con sensibilidade hacia temas medioambientais |