O alumnado non asistente con regularidade, ás distintas actividades, terá unha avaliación da proba sobre 40% e presentará dous traballos escritos: - Análise de blibliografía actualizada sobre un tema a escoller entre os ámbitos da educación social que se deberá acordar en titoría previa co docente (30% ). - Traballo de reflexión e análise crítico dos textos a disposición no MOOVI da materia que se acorden en titoría de entre os que se detallan na bibliografía (30%). A bibliografía de referencia será a seguinte: ASEDES (2007): Código deontológico del educador y la educadora social. ASEDES: CEESG. Biurrum-Moreno, C. e Martín-Cuadrado, A. (2022). El prácticum de educación social. Un estudio de la literatura. Revista Practicum, 7(2), 92-126.
https://doi.org/10.24310/RevPracticumrep.v7i2.15537 Caballo, B., Candia, F. e Iglesias, L. (1999): Virtualidades y limitaciones del practicum en Pedagogía y Educación Social. En F. Esteban y R. Calvo (coords), El practicum en la formación de educadores sociales (pp-51-59). Universidad de Burgos. Cánovas, D. F. e Filgueira, A. (2007). Cara un modelo integral e integrado de servizos persoais á comunidade (ponencia). 2ª Escola de Primavera do CEESG, Santiago de Compostela, Galiza. Corbal, A . (2007, 17 a 18 de setembro). CDR o Viso (Lodoselo). II Congreso Iberoamericano e XXI Seminario Interuniversitario de Pedagoxía Social, Allariz, Galiza. Fernández-Simo,D. e Cid, X.M. (2017). Repensar la calidad en el proceso de acompañamiento socioeducativo con infancia y adolescencia en protección. Retos pendientes desde la Educación Social. RES, Revista de Educación Social, 25, 284-300. Fernández-Simo, D. e CId, X.M. (2020). Adolescencias invisibles. A educación social nos camiños do empoderamento. Andavira. Fullana, J., Planas, A., Soler,P., Tesouro, M. y Pallisera.M. (2011): La formación continua de los profesionales de la acción socioeducativa: un estudio de necesidades. Bordón. Revista de Pedagogía, 63 (4), 29-42. Melendro, M., De-Juanas, A. y Rodríguez, A. E. (2017). Déficits de la intervención socioeducativa con familias de adolescentes en riesgo de exclusión. Bordón. Revista de Pedagogía, 69(1), 123-138. doi: https://doi.org/10.13042/Bordon.2016.48596 Pantoja, L. (2011). Deontología y código deontológico del educador social. Pedagogía Social. Revista Interuniversitaria, 19, 65-79. Puig Santulària, X. y Fernández de Sanmamed, A. (2018), Profesion necesaria para una escuela inclusiva. En Cid, X. M e outros/as (Coord.), Educación social e escola. Balance dunha década (pp. 17-50). CEESG/Nova Escola Galega Vilar, J., y Riberas, G. (2017). Tipos de conflicto ético y formas de gestionarlos en la educación social y el trabajo social. Retos en las políticas de formación. Archivos Analíticos de Políticas Educativas, 25(52). http://dx.doi.org/10.14507/epaa.25.2651 Sanchez-Valverde, C. (2011, outubro) Prácticas de evaluación e informe en Educación Social, o cómo hacer visible lo cotidiano (ponencia). Escola de Outono do CEESG: Avaliación e informe en Educación Social. Santiago de Compostela (Galiza) Santibañez, R. (1999): El seguimiento en el practicum de Educación Social. En F. Esteban y R. Calvo (coords), El practicum en la formación de educadores sociales (pp.189-200). Universidad de Burgos. Vilar, J. (1999): Las instituciones del practicum como agentes formadores de profesionales reflexivos. En F. Esteban y R. Calvo (coords), El practicum en la formación de educadores sociales (pp.397-405). Universidad de Burgos. Riberas, G. y Vilar, J (2014): La praxis reflexiva: un reto para la educación social. Edetania 45, 129-142. O alumnado que non complete todos os obxectivos na convocatoria de maio, poderá ampliar a súa actividade para a convocatoria de xullo, sen ter que repetir aquelas que foran avaliadas positivamente. En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social,
esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que
presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT). Horarios, Exames e revisión: Os que se publiquen polas vías habituais da Facultade de Educación e Traballo Social. |