6. Comunicación
|
a. Publicidade e imaxe corporativa
b. Comunicación dixital e redes sociais
c. Relacións e estratexias cara a medios especializados
d. Presentacións de marca
e. Xestión da relación con clientes
|
7. O poder da imaxe
|
a. Beleza e composición da historia da imaxe
b. Natureza viva e morta. Primeiros exercicios de orde, composición e estilismo
c. Imaxe sobre imaxe, a reinterpretación e o recurso aos clásicos
d. Discurso e narración. A importancia da intención
|
9. Estilo online
|
a. Estilo na web. Cómo vender on-line?
b. Marca e multi-marca. Análise de estratexia de imaxe on line
c. Contados e historias. Imaxe e filosofía de marca
d. Redes Sociais
e. Tendencias emerxentes
|
11. Creación de porftolio on-line |
a. Creación e deseño de porftolio on-line e imaxe de marca a través de ferramentas de xestión de contidos.
b. Aplicacións online de portfolios para creativos. Cargocollective: Opcións básicas
c. Optimización de arquivos e imaxes para portfolios en internet.
d. Maquetación na web e configuración básica.
e. Configuración de dominios web e servidores. |