Código |
Descrición |
A2 |
Analizar situacións sociais obxecto de intervención, planificar, desenvolver, executar, revisar e avaliar a práctica do traballo social con persoas, familias, grupos, organizacións, e comunidades e con outros profesionais |
A4 |
Actuar preventivamente e na resolución das situacións de risco para a cidadanía, para si mesmo/a e para os colegas de profesión |
A9 |
Valorar as necesidades e opcións posibles para orientar unha estratexia de intervención |
A12 |
Preparar, producir, implementar e avaliar os plans de intervención co sistema cliente e os colegas profesionais negociando o fornecemento de servizos que deben ser empregados e revisando a eficacia dos plans de intervención coas persoas implicadas co fin de adaptalos ás necesidades e circunstancias cambiantes. Considerar os deberes éticos da profesión relativos ao sistema cliente a respecto da confianza, a proximidade, a afectividade, as relacións igualitarias, o respecto á diversidade cultural, etc |
A16 |
Analizar e sistematizar a información que proporciona o traballo cotián como soporte para revisar e mellorar as estratexias profesionais que deben dar resposta ás situacións sociais emerxentes |
A18 |
Deseñar, implementar e avaliar proxectos de intervención social |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B2 |
Capacidade de organización e planificación |
B3 |
Capacidade reflexiva |
B4 |
Comunicación oral e escrita nas linguas nativas |
B8 |
Capacidade de xestión da información |
B12 |
Traballo en equipo de carácter interdisciplinar |
B16 |
Razoamento crítico |
B17 |
Compromiso ético |
B18 |
Aprendizaxe autónoma |