Resultados previstos en la materia |
Tipología |
Resultados de Formación y Aprendizaje |
(*)1.-Ser capaz de avaliar situacións humanas e recoller, ordear, tratar e analizar a información, tendo en conta os puntos de vista dos participantes, os conceptos teóricos, os datos da investigación, as normas legais, os métodos e técnicas profesionais e os procedementos institucionais |
saber | saber hacer | Saber estar /ser |
|
A1 A3 A9 A11 A12 A13 A14 A17 A19 A24
|
B1 B8 B14 B15
|
(*)2.-Ser capaz de deseñar, implementar e avaliar proxectos de intervención social, planificar a secuencia de accións e seguir e avaliar o seu desenvolvemento |
saber hacer | Saber estar /ser |
|
A2 A10 A18 A24
|
B2 B3 B6 B11 B19 B24
|
(*)3.-Ser capaz de reflexionar sobre o seu comportamento, e ser capaz de modificalo á luz da experiencia e de identificar e someter a revisión os esus propios límites persoais e profesionais |
saber | saber hacer | Saber estar /ser |
|
A5 A6 A7 A16 A28 A31
|
B3 B16 B17 B19 B23
|
(*)4.-Ser capaz de aplicar e integrar os coñecementos teóricos na práctica |
saber hacer | Saber estar /ser |
|
A2 A8 A10 A11 A20 A28 A30
|
B3 B18 B19 B20
|
(*)5.-Ser capaz de programar o propio traballo asignando prioridades, cumprindo coas obligacións profesionais e avaliando a eficacia do propio programa de traballo |
saber | saber hacer | Saber estar /ser |
|
A5 A6 A20 A22 A23 A31
|
B8 B11 B19 B23
|
(*)6.-Ser capaz de analizar a propia práctica e identificar os seus límites e carencias profesionais, e asumir a responsabilidade da adquisición continuada de coñecementos e destrezas |
saber | saber hacer | Saber estar /ser |
|
A4 A5 A22 A24 A30
|
B3 B8 B16 B17 B18 B23
|
(*)7.-Ser capaz de utilizar axeitadamente a supervisión e sistemizar a práctica |
saber hacer | Saber estar /ser |
|
A2 A5 A6 A16 A25
|
B1 B2 B3 B7 B16 B18 B22
|
(*)8.-Ser capaz de contribuir á promoción de boas prácticas do traballo social participando no desenvolvemento e análise das políticas que se implementan |
saber | saber hacer | Saber estar /ser |
|
A6 A26 A29 A31
|
B16 B17 B19 B21 B23
|
(*)9.-Ser capaz de elaborar e redactar informes e traballos académicos e profesionais utilizando as distintas técnicas dispoñibles |
saber | saber hacer | Saber estar /ser |
|
A16 A22 A24 A25 A29
|
B1 B2 B3 B17 B24
|
(*)10.-Ser capaz de xestionar dilemas e problemas éticos e doutra índole profesional, identificando os mesmos, deseñando estratexias de superación e reflexionando sobre os seus resultados |
saber | saber hacer | Saber estar /ser |
|
A15 A19 A20 A22 A24 A30
|
B3 B6 B11 B16 B17 B18 B23 B24
|
(*)11.-Ser capaz de elaborar informes e traballos académicos e profesionais, utilizando distintas técnicas, incluidas as derivadas das tecnoloxías da información e a comunicación |
|
A23 A28
|
B1 B2 B3 B7 B8 B16 B18 B20
|
(*)12.-Ser capaz de sintetizar información e presentar conclusións verbalmente e por escrito, de forma estructura e axeitda á audiencia a que vai destiñada |
|
A6 A26 A28
|
B1 B3 B7 B8 B16 B18 B20 B23
|