Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Planificar, desenvolver e avaliar o proceso de ensino e aprendizaxe potenciando procesos educativos que faciliten a adquisicion das competencias propias dos respectivos ensinos, atendendo ao nivel e formación previa dos estudantes, así como á orientación dos mesmos, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. |
|
A3
|
|
Buscar, obter, procesar e comunicar información (oral, impresa, audiovisual, dixital ou multimedia), transformala en coñecemento e aplicala aos procesos de ensino e aprendizaxe nas materias propias da especialización cursadas. |
|
|
|
Participar na avaliación, investigación e a innovación dos procesos de ensino e aprendizaxe, comunicando as súas conclusións e as razóns que as sustentan á comunidade educativa e outros profesionais da educación. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A11
|
|
Coñecer a normativa e organización institucional do sistema educativo e modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros de ensino. |
|
A12
|
|
Traballar en equipo con outros profesionais de educación, enriquecendo a súa formación. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A15
|
|
Desenvolver hábitos e actitudes para aprender a aprender ao longo do seu posterior desenvolvemento profesional. |
|
A16
|
|
Aplicar os coñecementos adquiridos e a capacidade de resolución de problemas a contornas educativas novaos ou poco coñecidos. |
|
A17
|
|
Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada. |
|
A41
|
|
Analizar de modo crítico o labor docente empregando indicadores de calidade. |
|
A42
|
|
Identificar os problemas relativos ao ensino e a aprendizaxe das materias da especialización e expor alternativas e solucións. |
|
A43
|
|
Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación e avaliación educativas e ser capaz de deseñar e desenvolver proxectos de investigación, innovación e avaliación. |
|
A44
|
|
Utilizar bibliografía e ferramentas de procura de recursos bibliográficos xenerais e específicos, incluíndo o acceso por Internet. |
|
|
B1
|
Xestionar de forma óptima o tempo de traballo e organizar os recursos dispoñibles, establecendo prioridades, camiños alternativos e identificando erros lóxicos na toma de decisións. |
|
|
B2
|
Potenciar a capacidade para o traballo en contornas cooperativas e pluridisciplinarias. |
|
|
B3
|