Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1. Coñecer e comprender os fitos e procesos básicos do desenvolvemento psicolingüístico e as súas implicacións para a estimulación, a adquisición e a aprendizaxe da linguaxe oral e escrita. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B6
|
C2 C4
|
D1 D2 D6
|
2. Coñecer e participar na detección e avaliación das dificultades ou alteracións máis comúns que se producen na adquisición e desenvolvemento da linguaxe oral. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B6
|
C1 C2 C4 C7
|
D7 D8 D9
|
3. Coñecer e participar na detección e avaliación das dificultades ou alteracións máis comúns que se producen na adquisición e a aprendizaxe da linguaxe escrita. |
A1 A3 A4 A5
|
B6
|
C4 C7 C47 C49
|
D2
|
4. Deseñar plans ou programas de intervención educativa para a estimulación e mellora das dificultades da linguaxe oral. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B6 B7 B9 B11
|
C1 C4 C6 C21 C62
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D12 D16 D17 D18
|
5. Deseñar plans ou programas de intervención educativa para a mellora das dificultades coa linguaxe escrita. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B7 B9
|
C1 C2 C7 C17 C21 C43 C47
|
D3 D5 D7 D8 D9 D12 D16 D17
|
6. Coñecer e comprender a estrutura e funcionalidade dos principais sistemas de comunicación complementarios/aumentativos para os alumnos con discapacidade de comunicación e ser capaz de determinar a súa adecuación ás necesidades educativas específicas deste alumnado. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
|
C17 C21 C43 C49 C62
|
D2 D6 D8 D9 D16 D17
|
7. Aplicar os coñecementos adquiridos para deseñar, implementar e avaliar plans e programas escolares que reforcen a comprensión de textos ao longo dos distintos cursos. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B11 B12
|
C1 C47
|
D8 D9 D16 D17
|
8. Dinamizar prácticas escolares que estimulen nos alumnos a produción de textos escritos axustados á súa idade. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B11
|
C1 C2 C43 C47
|
D2 D3 D8 D9 D17 D21
|
9. Enmarcar as intervencións para a mellora da lingua oral e escrita, en iniciativas que promovan a inclusión do alumnado con tales dificultades. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B7
|
C1 C2 C4 C6 C7 C11
|
D2
|
10. Coñecer e analizar liñas de investigación actuais no ámbito da avaliación e intervención para a mellora das dificultades específicas da linguaxe. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B6 B7 B9 B11
|
|
D2 D6 D15
|
11. Facilitar e promover actitudes e prácticas colaborativas entre o profesorado, así como entre estes e a comunidade educativa e social da contorna dos centros escolares. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B5 B12
|
C6 C21
|
|
12. Contribuír a reforzar a cultura da diversidade como un valor indispensable para educar nunha escola sen exclusións. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B3 B10
|
|
D12 D14 D16 D17
|
13. Xerar condutas de respecto, tolerancia, responsabilidade e ética profesional cara á diversidade do alumnado. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B4 B11
|
|
D12 D14 D21
|
14. Reforzar unha actitude reflexiva cara á súa propia formación e fomentar a necesidade dun perfeccionamento profesional continuo. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B11
|
C62
|
D6 D14 D17 D21
|