Analizar a educación como un feito social, como unha institución básica na sociedade actual. Analizar as súas funcións sociais, as súas transformacións e os seus conflitos. |
|
B9 B12
|
C4 C13 C27 C31
|
D1 D13
|
Comprender as demandas institucionais da educación no contexto actual: multiculturalidad e interculturalidad, desigualdade, segregación, discriminación, inclusión e exclusión social, impacto das linguaxes visuais, familias, relacións de xénero, relacións intergeneracionales... |
|
B7 B9 B12
|
C13 C27 C28
|
D12
|
Coñecer a evolución da institución familiar, os diferentes tipos de familias, de estilos de vida e de educación no contexto familiar, todo iso para poder interactuar eficazmente coas familias. |
|
B10
|
C1 C10 C14 C66
|
|
Comprender textos complexos, sintetizar e traballar con diferentes tipos de informacións. E saber expresarse correctamente por escrito e de maneira oral en público. |
A2 A3 A4 A5
|
|
C43 C67
|
D1 D3 D6 D13 D15
|