Guia docente 2024_25
Escola Universitaria CEU de Magisterio de Vigo
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Didáctica da expresión plástica e visual
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2024_25
Materia Didáctica da expresión plástica e visual Código V51G110V01502
Titulación
Grao en Educación Infantil
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 OB 3 1c
Lingua de impartición
Castelán
Prerrequisitos
Departamento Departamento da E.U. de Formación de Profesorado de E.X.B. (Vigo)
Coordinador/a
Santos Hermo, Alberto
Correo-e alberto.santoshermo@ceu.es
Profesorado
Santos Hermo, Alberto
Web
Descrición xeral A finalidade primeira da didáctica da expresión plástica e visual é proporcionar ao alumnado unha
formación artística e didáctica de calidade. Tanto no que se refiere á capacidade de formalizar e interpretar producións de arte nos seus diversos ámbitos e territorios, (como concepto ampliado), como no que se refire á capacidade de reelaborar os mencionados contidos para facilitar a formación dos/as nenos/as (de 3 a 6 anos).
A tarefa e construír un substrato de coñecemento teórico necesario, combinado cunha serie de destrezas e habilidades formais que armen ao alumnado dunha capacidade crítica e creativa que lle permita desenvolver ferramentas de aprendizaxe, valoración e coñecemento coas que traballar no campo da educación infantil.
Traballaremos no taller con rutinas procedimentais e elaboracións técnicas simultáneamente ao estudo de
contidos xerais da historia da arte. Estas tarefas convivirán coa análise e o traballo dentro dos novos espazos da arte e as novas ferramentas visuais, audiovisuais e tecnolóxicas nas que abordaremos posibilidades de traballo máis vinculadas ás linguaxes actuais próximas e intuitivas para os rapaces cos que os nosos alumnos terán que traballar.
As rutinas habituais do noso traballo durante o curso académico alternarán a producción práctica coa
reflexión teórica, o traballo de campo e as propostas de ferramentas didácticas específicas. formación artística y didáctica de calidad. Tanto en lo que se refiere a la capacidad de formalizar e interpretar producciones de arte en sus diversos ámbitos y territorios, (como concepto ampliado), como en lo que se refiere a la capacidad de reelaborar los mencionados contenidos para facilitar la formación de los/las niños/las (de 3 a 6 años).
La tarea es construir un sustrato de conocimiento teórico necesario, combinado con una serie de destrezas y habilidades formales que armen al alumnado de una capacidad crítica y creativa que le permita desarrollar herramientas de aprendizaje, valoración y conocimiento con las que trabajar en el campo de la educación infantil.
Trabajaremos en el taller con rutinas procedimentales y elaboraciones técnicas simultáneamente al estudio de contenidos
generales de la historia del arte. Estas tareas convivirán con el análisis y el trabajo dentro de los nuevos espacios del arte y las nuevas herramientas visuales, audiovisuales y tecnológicas en las que abordaremos posibilidades de trabajo más vinculadas a los lenguajes actuales próximos e intuitivos para los/as niños/as con los que nuestro alumnado tendrá que trabajar.
Las rutinas habituales de trabajo durante el curso académico alternarán la producción práctica con la reflexión teórica, el trabajo de campo y las propuestas de herramientas didácticas específicas.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000