Ser capaces de identificar recursos e metodoloxías propios das artes plásticas. Saber recoñecer os distintos métodos e medios adecuados a cada técnica para unha expresión plástica favorable así como utilizar os distintos recursos procedimentais e conceptuais idóneos para a execución da obra na súa dimensión compositiva e estética. |
A2
|
|
C5 C9 C34 C53 C55 C56 C57 C58 C63
|
D1 D2 D5 D7 D8 D9 D11 D13 D17 D21
|
Facilitar a representación e a expresión a través das linguaxes plásticas, visuais e audiovisuais profundando nos novos medios e estratexias plásticas para transmitir os coñecementos e proporcionar espazos e modos expresivos que sirvan ao alumno como ferramenta de linguaxe e espazo de construción plástica. |
A3 A4
|
B2
|
C34 C41 C53 C55 C56 C57 C58 C62
|
D1 D2 D7 D8 D9 D13 D17
|
Comprender as demandas institucionais da educación no contexto actual: multiculturalidad e interculturalidad, desigualdade, segregación, discriminación, inclusión e exclusión social, impacto das linguaxes visuais, familias, relacións de xénero, relacións intergeneracionales... |
|
|
|
|
Ser capaces de mellorar a capacidade de comprender, ler, visionar, crear e producir dentro das linguaxes artístico visuais e plásticos promovendo metodoloxías para facer que a apreciación estética sexa mais alcanzable para o alumnado. |
A4
|
B11
|
C5 C7 C9 C23 C25 C29 C41 C53 C55 C56 C57 C58 C61
|
D1 D2 D5 D7 D8 D12 D13 D16 D17 D21
|
Coñecer e avaliar o currículo escolar da didáctica da expresión artística |
A5
|
B1 B7
|
C1 C2 C4 C7
|
D1 D2 D8 D9 D11 D13
|
Ter dominio e comprender adecuadamente toda a densidade e complexidade das imaxes e producións visuais: as obras de arte, os símbolos e sinais visuais, a publicidade e os medios de comunicación de masa. Os obxectos, as pezas, construcións e edificios que constitúen a cultura material e conceptual antiga e contemporánea. |
A2 A3
|
|
C5 C23 C58
|
D1 D13 D19
|