Guia docente 2024_25
Escola Universitaria CEU de Magisterio de Vigo
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Didáctica da expresión plástica e visual
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer as características psicoevolutivas e formais da linguaxe plástica infantil así como os aspectos fundamentais da súa sintaxe e semántica. Saber concretar e transmitir todas as características da linguaxe plástica e estimular a aprendizaxe mediante metodoloxías didácticas adecuadas. A2
A4
A5
B1
B11
C1
C2
C4
C7
C9
C58
C59
C61
C62
D5
D8
D13
D15
D16
D21
Ser capaces de identificar recursos e metodoloxías propios das artes plásticas. Saber recoñecer os distintos métodos e medios adecuados a cada técnica para unha expresión plástica favorable así como utilizar os distintos recursos procedimentais e conceptuais idóneos para a execución da obra na súa dimensión compositiva e estética. A2
C5
C9
C34
C53
C55
C56
C57
C58
C63
D1
D2
D5
D7
D8
D9
D11
D13
D17
D21
Poder valorar os fundamentos e ámbitos de actuación das distintas formas de expresión artística, así como o patrimonio artístico. A3
B2
C41
C53
C56
C58
D8
D12
D13
D15
D16
D19
D21
Facilitar a representación e a expresión a través das linguaxes plásticas, visuais e audiovisuais profundando nos novos medios e estratexias plásticas para transmitir os coñecementos e proporcionar espazos e modos expresivos que sirvan ao alumno como ferramenta de linguaxe e espazo de construción plástica. A3
A4
B2
C34
C41
C53
C55
C56
C57
C58
C62
D1
D2
D7
D8
D9
D13
D17
Comprender as demandas institucionais da educación no contexto actual: multiculturalidad e interculturalidad, desigualdade, segregación, discriminación, inclusión e exclusión social, impacto das linguaxes visuais, familias, relacións de xénero, relacións intergeneracionales...
Ser capaces de mellorar a capacidade de comprender, ler, visionar, crear e producir dentro das linguaxes artístico visuais e plásticos promovendo metodoloxías para facer que a apreciación estética sexa mais alcanzable para o alumnado. A4
B11
C5
C7
C9
C23
C25
C29
C41
C53
C55
C56
C57
C58
C61
D1
D2
D5
D7
D8
D12
D13
D16
D17
D21
Ser capaz de producir imaxes e propostas obxectivas en dúas ou tres dimensións ben estruturadas conceptualmente acoutadas con calidade compositiva e detalladas sobre temas e proxectos no ámbito dos coñecementos típicos e característicos da área artística visual. A2
A3
C5
C53
C55
C56
C58
C63
D1
D5
D7
D8
D13
D17
D19
D20
D21
Coñecer e avaliar o currículo escolar da didáctica da expresión artística A5
B1
B7
C1
C2
C4
C7
D1
D2
D8
D9
D11
D13
Adquirir e consolidar hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma creativo e cooperativo e promovelos nos estudantes desde a participación e o esforzo individual. A3
A5
B11
C5
C7
C9
C12
C29
C60
C61
C65
C66
D1
D9
D11
D15
D19
Ter dominio e comprender adecuadamente toda a densidade e complexidade das imaxes e producións visuais: as obras de arte, os símbolos e sinais visuais, a publicidade e os medios de comunicación de masa. Os obxectos, as pezas, construcións e edificios que constitúen a cultura material e conceptual antiga e contemporánea. A2
A3
C5
C23
C58
D1
D13
D19
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000