Guia docente 2024_25
Escola Universitaria CEU de Magisterio de Vigo
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2024_25
Materia Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá Código V51G110V01304
Titulación
Grao en Educación Infantil
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 FB 2 1c
Lingua de impartición
Castelán
Prerrequisitos
Departamento Departamento da E.U. de Formación de Profesorado de E.X.B. (Vigo)
Coordinador/a
García Cajide, María Purificación
Correo-e mariapurificacion.garciacajide@ceu.es
Profesorado
García Cajide, María Purificación
Web http:////www.escuelamagisterioceuvigo.es/
Descrición xeral Esta materia inclúe competencias básicas para o futuro exercicio profesional do Mestre/a de Educación Infantil e competencias máis instrumentais, especialmente relacionadas co coñecemento das achegas da psicoloxía evolutiva ao coñecemento das situacións que necesitan intervención temperá no desenvolvemento do infante, por ser discapacitados ou porque unha intervención temperá evitará deficiencias non desexadas, ou potenciará capacidades *innatas
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000