Educational guide 2025_26
Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Materias
  Investigación comercial
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica Malhotra, N.K., Investigación de mercados. Conceptos esenciales, 978-607-32-3560-0, Pearson, 2016
Bibliografía Complementaria Fernández Nogales, A., Investigación y técnicas de mercados, 84-7356-392-1, Segunda edición, Esic, 2004
Luque Martínez, T., Investigación de marketing 3.0, 978-84-368-3830-5, Pirámide, 2017
Villaverde, S.; Monfort, A.; Merino, M.J., Investigación de mercados en entornos digitales y convencionales, 9788418415074, Esic, 2020
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000