Guia docente 2016_17
Facultade de Filoloxía e Tradución
Máster Universitario en Teatro y Artes Escénicas
 Asignaturas
  Elaboración de Proyectos de Investigación: Diseño, Recursos y Herramientas
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2016_17
Asignatura Elaboración de Proyectos de Investigación: Diseño, Recursos y Herramientas Código V01M130V01102
Titulacion
Máster Universitario en Teatro y Artes Escénicas
Descriptores Cr.totales Seleccione Curso Cuatrimestre
3 OB 1 1c
Lengua Impartición
Gallego
Prerrequisitos
Coordinador/a
Pino Juste, Margarita Rosa
Correo-e mpino@uvigo.es
Profesorado
Pino Juste, Margarita Rosa
Web
Descripción general (*)A investigación é un proceso riguroso, cuidadoso e sistematizado no que se procura resolver problemas de modo que se obteña un coñecemento organizado e garantir alternativas de solución viables para poder intervir sobre ela.
Para a resolución dos problemas detectados diseñamos unha investigación científica. Esta investigación pódese desenvolver dende dous enfoques importantes: o cualitativo e o cuantitativo.
Durante moito tempo, e sobre todo no campo das ciencias sociais, deuse mais énfase os datos cuantitativos, e nembergantes a investigación cualitativa era completamente descoñecida, e moitas veces, considerada de menor valor e menor rigor científico póla súa subxetividade.
No enfoque cualitativo enténdense que as cantidades son parte das cualidades e polo tanto prestase maís atención o profundo dos resultados, a comprender con profundidade un fenómeno; e non a xeralización dos mesmos xa que a nosa intención como investigadores é describir as cualidades do fenómeno estudiado e non medilos.
Polo tanto, non podemos falar de Paradigma Cualitativo, Metodología Cualitativa o Investigación Cualitativa; xa que o cualitativo o cuantitativo son enfoques da investigación científica, e ámbolos poden ser usados nunha mesma investigación, interaccionando as suas metodoloxías.
Tendo en conta estas ideas explícase o auxe da Investigación Cualitativa xa que resulta fundamental enténder, explicar e avanzar no coñecemento das necesidades e expectativas dos individuos, así como dos factores que interveñen na efectividade das accións educativas, e tamén no desenvolvemento das actividades dos propios profesionais.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000