Fomentar a capacidade de desenvolvemento da lingua e a aplicación práctica dos coñecementos gramaticais, léxicos, e culturais ao análise, creación e revisión de todo tipo de textos |
CB2 CB4
|
|
CE4 CE10 CE18 CE24 CE30 CE32
|
CT10
|
Coñecer as características dos textos económicos e administrativos redactados en lingua inglesa e en lingua española. |
|
|
|
|
Promover a autonomía do alumnado para analizar e sintetizar todo tipo de textos, escritos e orais |
CB2 CB5
|
|
CE4 CE18 CE24
|
CT15 CT23
|
Sentar as bases e desenvolver a comprensión dos aspectos fundamentais socioculturais do ámbito lingüístico-cultural correspondente |
CB2
|
|
CE2 CE4 CE30 CE32
|
CT10
|
Ser capaz de desenvolver razoamentos críticos |
CB3
|
|
|
CT12
|
Desenvolver as nocions gramaticais básicas e expandir estes coñecementos a estruturas máis complexas |
CB1
|
|
CE4 CE18
|
|
Sentar as bases e desenvolver a comprensión de aspectos fundamentais socioculturais do ámbito lingüístico-cultural correspondente |
CB2
|
|
CE2 CE4
|
CT10
|
Adquirir a capacidade de discriminar entre norma e uso para cada situación comunicativa |
CB4
|
|
CE4
|
CT10
|