Código |
Descrición |
B1 |
Competencias interpretativa e operativa da comunicación como realidade e como campo de estudo desde o punto de vista humanístico e técnico: coñecemento teórico da comunicación. |
C3 |
Coñecemento da estrutura dos medios publicitarios: características, tipoloxías e problemáticas. |
C4 |
Coñecemento teórico e práctico das estructuras organizativas e dos procesos da publicidade e das relacións públicas. |
C12 |
Destrezas analítico-sintéticas: capacidade e habilidade para establecer a estratexia, planificación e procesos propios da comunicación publicitaria e das relacións públicas. |
C15 |
Capacidade para a xestión económica e orzamentaria no ámbito da actividade publicitaria e das relacións públicas. |
D2 |
Competencias creativas: capacidade para a creatividade, a innovación e a adaptación ao cambio. |
D3 |
Competencias colaborativas: capacidade de adaptación aos obxectivos e valores organizativos e de traballo en equipo. |
D6 |
Competencias directivas: preparación para asumir o risco na toma de decisións. |