- Para poder optar a estas porcentaxes na avaliación deben entregarse a totalidade dos traballos tutelados, estudos de caso e realizar as súas presentacións na aula. - A asistencia á materia é obrigatoria. Para poder ser avaliado da parte práctica da materia é un requisito imprescindible asistir ás sesións de prácticas. Aqueles con máis dun 25% de faltas de asistencia sen xustificar non serán avaliados. - O exame final da materia non é obrigatorio. - O exame terá lugar nas datas oficiais aprobadas polo centro. - Aquelas alumnas e alumnos que por causas xustificadas non poidan acudir ás clases con regularidade deberán optar polo sistema de avaliación global.. - Non serán avaliados aqueles traballos entregados fóra da data establecida. - O sistema de avaliación para as convocatorias de xullo/fin de carreira será o mesmo que para a convocatoria do propio cuadrimestre. INDICACIÓNS SOBRE O SISTEMA DE AVALIACIÓN GLOBAL: - O sistema de avaliación global aplicarase a aqueles alumnos ou aquelas alumnas que de forma expresa renuncien ao sistema de avaliación continua, recomendado para cursar esta materia. - Esta renuncia debe facerse no primeiro mes de docencia da materia, seguindo as indicacións do protocolo aprobado na Xunta de Facultade de Comunicación e tras ser informada a docente. - O sistema de avaliación global estará composto polo exame oficial de carácter teórico (30%), un exame de carácter práctico (20%) e a entrega dos proxectos da materia que se realizarán de forma individual (30%) e serán presentados ante a docente (20%) - Deberán aprobarse cada unha das probas por separado para poder superar a materia. - As probas da avaliación global só se realizarán na data oficial aprobada polo centro. - As probas centradas nos proxectos non se recollerán fora desa data oficial. - Non se ofrecerán sesión de titorización que consistan na explicación de contidos teoricos ou prácticos vistos nas sesións presenciais. - Non se ofrecerá material adicional ao incorporado á plataforma de teledocencia Moovi para aqueles alumnos ou aquelas alumnas que renuncien ao sistema de avaliación continua. |