Guia docente 2024_25
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Social
 Materias
  Socioloxía do consumo e identidades culturais
   Contidos
Tema Subtema
Tema I: Introdución á socioloxía do consumo 1.1. A perspectiva sociolóxica sobre o consumo.
1.2. A metodoloxía sociolóxica. A investigación sobre a socioloxía do consumo.
Tema II: Etapas da sociedade de consumo 2.1. Sistema de produción preindustria e industrial
2.2. O fordismo: a extensión da sociedade de consumo de masas
2.3. O posfordismo. Relacións de desigualdade no consumo
Tema III: A sociedade de consumo no contexto español 3.1. A sociedade de consumo en España: evolución e consolidación da sociedade de consumo
3.2. Os novos suxeitos de consumo
3.3. Relacións de xénero e relacións de consumo en España
Tema IV: Publicidade e consumo 4.1. Análise da publicidade. Roland Barthes.
4.2. Publicidade e xénero
4.3. Novas identidades e publicidade
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000