Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da linguaxe oral
   Resultados de Formación e Aprendizaxe
Código Descrición
B1 Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, os criterios de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos ao redor dos procedementos de ensino e aprendizaxe respectivos
B2 Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro
B3 Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües. Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos dos diversos dominios científicos e culturais contidos no currículo escolar
B5 Fomentar a convivencia na aula e fóra dela, resolver problemas de disciplina e contribuir á resolución pacífica de conflitos. Estimular e valorar o esforzo, a constancia e a disciplina persoal nos estudantes
B6 Coñecer a organización dos colexios de educación primaria e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento. Desempeñar as funcións de titoría e de orientación cos estudantes e as súas familias, atendendo as singulares necesidades educativas dos estudantes. Asumir que o exercicio da función docente ha de ir perfeccionándose e adaptándose aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida
B11 Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural
C7 Analizar e comprender os procesos educativos no aula e fóra dela relativos ao periodo 6-12
C8 Coñecer os fundamentos da Educación Primaria
C9 Analizar a práctica docente e as condicións institucionais que a enmarcan
C21 Coñecer e saber exercer as funcións de titor e orientador en relación coa educación familiar no periodo 6-12
C22 Relacionar la educación con el medio, y cooperar con las familias y la comunidad
C41 Valorar a relación entre matemáticas e ciencias como un dos alicerces do pensamento científico
C43 Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación
C44 Adquirir formación literaria e coñecer a literatura infantil
C45 Coñecer o currículo escolar das linguas e a literatura
C46 Falar, ler e escribir correcta e adecuadamente nas linguas oficiais da Comunidade Autónoma correspondente
C48 Fomentar a lectura e animar a escribir
C49 Coñecer as dificultades para a aprendizaxe das linguas oficiais de estudantes doutras linguas
C53 Comprender os principios que contribúen á formación cultural, persoal e social desde as artes
C54 Coñecer o currículo escolar da educación artística, nos seus aspectos plástico, audiovisual e musical
C57 Comprender os principios que contribúen á formación cultural, persoal e social desde a educación física
C65 Participar na actividade docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica
D1 Capacidade de análise e síntese
D2 Capacidade de organización e planificación
D3 Comunicación oral e escrita na lingua materna
D6 Capacidade de xestión da información
D7 Resolución de problemas
D8 Toma de decisións
D9 Traballo en equipo
D15 Compromiso ético
D16 Aprendizaxe autónoma
Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000 | informacion@uvigo.es            Accesibilidade | Aviso Legal