Comprender a importancia da información de carácter comercial para a toma de decisións no ámbito tanto da xestión de empresas turísticas como de destinos turísticos.
B1 B7 B8 B10 B11 B12 B13
Identificar os principais estudos e fontes de información e investigación no ámbito turístico.
B12
C19
Coñecer e elixir dun modo adecuado entre os diferentes métodos de captación de información para un estudo de carácter turístico.
B1 B6 B7 B8 B12
C19
Ser capaz de establecer ferramentas de recollida de datos e saber tratar eses datos.
B6 B12
C18 C19
Ser capaz de realizar unha investigación comercial para axudar á toma de decisións empresariais.
B1 B2 B6 B9 B10 B12
C18 C19
Coñecer cales son as novas tecnoloxías que se están utilizando no sector
turístico.
B2 B3 B9 B12
Coñecer cales son as pautas de consumo dos consumidores turísticos, así como as novas tendencias, gustos e hábitos.