|
B2 |
Que os estudantes adquiran o coñecemento en materias tecnolóxicas, que lles permita a aprendizaxe de novos métodos e teorías, e dótelles de versatilidade para adaptarse a novas situacións. |
|
B4 |
Que os estudantes adquiran coñecementos para a realización de medicións, cálculos, valoracións, peritacións, estudos, informes e outros traballos análogos. |
|
B6 |
Que os estudantes dispoñan das aptitudes de organización e planificación no ámbito da empresa e outras institucións e organizacións. |
|
B8 |
Que os estudantes adquiran capacidade de análise e síntese. |
Sinale C
|
Código |
Habilidades |
|
C1 |
Posúe unha visión xeral da industria do automóbil e dos seus procesos de desenvolvemento e industrialización para distinguir todos os aspectos involucrados. |
|
C2 |
Manexa con habilidade programas informáticos e técnicas de deseño e simulación computacionais para a resolución de problemas no ámbito da enxeñería da automoción. |
|
C3 |
Posúe unha visión xeral dos fundamentos metalúrxicos da deformación plástica, así como dos procesos de conformado dos materiais máis utilizados na automoción para utilizar con éxito as tecnoloxías de materiais. |
|
C4 |
Identifica, deseña e aplica conceptos e tecnoloxías asociados coa Industria 4.0 para optimizar recursos e procesos no ámbito da enxeñería da automoción. |
|
C5 |
Posúe e manexa técnicas de desenvolvemento, ensaio e validación de vehículos no ámbito da automoción. |
|
C6 |
Identifica, deseña e aplica conceptos e tecnoloxías asociados coa carrocería e os acabados do automóbil. |
|
C7 |
Selecciona e desenvolve o deseño conceptual dun sistema motopropulsor (térmico, híbrido ou eléctrico) que se adecúe aos requisitos específicos dun vehículo automóbil. |
|
C8 |
Identifica os elementos mecánicos que compoñen un vehículo e analiza a súa dinámica para comprender o seu comportamento. |
|
C9 |
Desenvolve o deseño conceptual da rede eléctrico-electrónica dun vehículo e dos seus principais sistemas, segundo os requisitos específicos dun proxecto vehículo. |
|
C10 |
É capaz de comprender as tecnoloxías principais e de traballar no deseño conceptual de vehículos autónomos e conectados. |
|
C11 |
Posúe unha visión xeral dos procesos de estampaxe como parte das técnicas produtivas empregadas na industria da automoción. |
|
C12 |
Posúe unha visión xeral dos procesos de ferraxe como parte das técnicas produtivas empregadas na industria da automoción. |
|
C13 |
Posúe unha visión xeral dos procesos de montaxe e pintura como parte das técnicas produtivas empregadas na industria da automoción. |
|
C14 |
Posúe e manexa con habilidade os conceptos da xestión Lean como parte das técnicas produtivas empregadas na industria da automoción. |
|
C15 |
Posúe e manexa con habilidade conceptos de xestión de proxectos, xestión da innovación, loxística, calidade, recursos humanos e medioambiente empregados na industria da automoción. |
|
C16 |
É capaz de adaptarse a unha contorna produtiva do sector da automoción, de aplicar os coñecementos e habilidades adquiridos na súa formación para enfrontarse a problemas reais, en xeral interdisciplinarios. |
|
C17 |
Adquire a capacidade para realizar, presentar e defender un traballo orixinal no ámbito da enxeñería da automoción de índole profesional diante dun tribunal. |
Sinale D
|
Código |
Competencias |
|
D1 |
Capacidade para desenvolver habilidades intelectuais, organizativas e comunicativas adecuadas ao traballo académico e profesional. |
|
D2 |
Capacidade no uso de tecnoloxías e a xestión da información. |
|
D3 |
Desenvolvemento de rigor e responsabilidade no traballo. |
|
D4 |
Capacidade de aplicar os coñecementos á práctica. |
|
D5 |
Sustentabilidade e compromiso ambiental. Uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos. |
|
D6 |
Comunicación oral e escrita na propia lingua. |
|
D7 |
Iniciativa e espírito emprendedor. |
|
D8 |
Habilidades nas relacións interpersoais. |
|
D9 |
Motivación pola calidade. |
|
D10 |
Capacidade para comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria. |