Guia docente 2023_24
Instituto de Educación Superior Intercontinental da Empresa (IESIDE)
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Materias
  Mercadotecnia dixital e relacional
   Contidos
Tema Subtema
MÓDULO 1: FUNDAMENTOS DA MERCADOTECNIA DIXITAL E *RELACIONAL TEMA 1. O TIC e os cambios tecnolóxicos e sociais TEMA 2. Características principais da Mercadotecnia Dixital e *Relacional
MÓDULO 2: *WEBMARKETING TEMA 3. Deseño e construción dun *Website TEMA 4. Promoción e comunicación en buscadores TEMA 5. Publicidade en Internet mediante *banners e outros formatos dixitais TEMA 6. Analítica Web
MÓDULO 3: E-mail E *MOBILE MERCADOTECNIA TEMA 7. E-mail Mercadotecnia TEMA 8. *Mobile Mercadotecnia
MÓDULO 4: A COMUNICACIÓN NAS REDES SOCIAIS TEMA 9. Características da comunicación nas redes sociais. TEMA 10. Utilización de *Facebook e de *Instagram como nova canle de comunicación. TEMA 11. Utilización de *Twitter como nova canle de comunicación. TEMA 12. *LinkedIn e o *networking profesional. TEMA 13. *Monitorización da reputación *on-*line.
MÓDULO 5: *CRM E *BUSINESS *INTELLIGENCE TEMA 14. As ferramentas de *CRM. TEMA 15. Ferramentas de *Business *Intelligence.
MÓDULO 6: COMERCIO ELECTRÓNICO TEMA 16. Introdución ao comercio electrónico. TEMA 17. As claves para a posta en marcha dunha tenda *on-*line. TEMA 18. Medios de pago electrónicos. TEMA 19. Loxística para o comercio electrónico. TEMA 20. Comercio electrónico móbil.
MÓDULO 7: LIMITACIÓNS LEGAIS NA MERCADOTECNIA DIXITAL E *RELACIONAL TEMA 21. O marco legal e fiscal do comercio electrónico. TEMA 22. Seguridade e privacidade dos usuarios.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000