Guia docente 2017_18
Instituto de Educación Superior Intercontinental de la Empresa (Ieside)
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Materias
  Mercadotecnia dixital e relacional
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Fomentar no estudantado as habilidades de procura e análise de información sobre as novas tecnoloxías e a súa aplicación na área de mercadotecnia B1
B2
B3
B5
B6
B8
B11
B13
B14
C5
C13
C16
D1
Tomar decisións á hora de deseñar e executar distintas accións e plans relacionados coa mercadotecnia dixital e relacional e o comercio electrónico B1
B2
B3
B5
B6
B9
B11
B14
C5
C7
C9
C14
D1
D2
D3
D4
D5
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000