Guia docente 2023_24
Escola Universitaria de Enfermaría Povisa
Grao en Enfermaría
 Materias
  Enfermaría xeriátrica e coidados paliativos
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Resolución de problemas Proba na que o alumno debe solucionar unha serie de problemas e/ou exercicios nun tempo/condiciones establecido/as polo profesor. Desta maneira, o alumno debe aplicar os coñecementos que adquiriu. 20 A1
A5
B3
B14
C42
C43
C49
C52
D2
D3
D4
D8
D10
Estudo de casos Proba na que se presenta unha situación ou problemática xa dada ou que pode darse, partindo dos diferentes factores involucrados, a análise dos antecedentes, condicións, da situación, etc. 15 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B5
B6
B7
B9
B15
B18
C8
C41
C42
C43
C49
C52
D1
D3
D4
D7
D8
D9
D10
Traballo tutelado O estudante presenta o resultado obtido na elaboración dun documento sobre a temática da materia, na preparación de seminarios, investigacións, memorias, ensaios, resumos de lecturas, conferencias, etc. Pódese levar a cabo de maneira individual ou en grupo, de forma oral ou escrita… 5 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B5
B6
B7
B9
B14
B15
C8
C41
C42
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D11
Exame de preguntas obxectivas Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamento de elementos...). Os alumnos seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades. Restarase 1 correcta por cada 2 fallos 15 A1
A3
A5
B1
B2
B3
B5
B6
B7
B9
B14
B15
C41
C42
C43
D1
D8
Resolución de problemas e/ou exercicios Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas directas sobre un aspecto concreto. Os alumnos deben responder de maneira directa e breve en base aos coñecementos que teñen sobre a materia. 45 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B5
B6
B7
B9
B11
B14
B15
B18
C8
C41
C42
C43
C44
C49
C52
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D11
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

I. SISTEMA DE AVALIACIÓN

1.-Avaliación
Continua (AC)

ACTI(65%)+ACTG (5%)+ACF (30%)= AC (100% (10 puntos))

 ACTI.  

Traballo
persoal: 65% (6,5 puntos)

-
Desenvolvemento do concepto profesional da vellez (0,25 puntos)

-
Exercicio sobre valores estatísticos relacionados coa xeriatría (0,25 puntos)

-
Reflexión profesional sobre coidados paliativos (0,25 puntos)

-Caso
práctico sobre baremos de avaliación xeriátrica (2 puntos) (para superalo será
necesario acadar 5 puntos sobre 10, os alumnos que non superen esta parte serán
avaliados sobre ela no exame final)

-
Caso práctico relacionado co tema 6, 8 e 9 (1,5 puntos) (para superalo será
necesario acadar 5 puntos sobre 10, os alumnos que non superen esta parte serán
avaliados sobre ela no exame final)

-
3 probas parciais, preguntas curtas: (para superalas será necesario acadar un 5
sobre 10 en cada unha delas, os alumnos que non superen ningunha das parciais
serán avaliados no mesmo/s no exame final).

  • T1-T2 (0.75 PUNTOS)
  • T3-T4 (0,75 PUNTOS)
  • T5-T7 (0,75 PUNTOS)
ACTG.

Traballo en
grupo 5% (0,5 puntos)

-
Proxecto de envellecemento activo

-
Deterioro cognitivo do exercicio

-
Centro de atención sociosanitaria a persoas maiores TCAE planificación laboral.

ACF.

Exame final 30% (3 puntos)- Non se admitirá ningún tipo de material.

-
Preguntas curtas (1,5 PUNTOS)

-
Preguntas da proba (1,5 puntos)

Este
exame poderá ampliarse con preguntas e signos de puntuación, segundo se superen
ou non os casos prácticos e/ou probas parciais.

 

2.-Avaliación
global (AG)

Non
se permitirá ningún tipo de material.

Consiste
nunha proba final que suporá o 100% da nota:

-
70% (7 puntos), - 1 estudo de caso sobre escalas e 4 preguntas curtas sobre o
contido da materia

-
30% (3 puntos) - 30 preguntas de opción múltiple (0,1 valor de resposta
correcta e resta 0,03 pregunta incorrecta)

O
alumnado será avaliado mediante avaliación continua (sempre que cumpra os
criterios de asistencia), salvo que solicite formalmente, e segundo os
procedementos establecidos, que desexe ser avaliado globalmente.

Calquera
alumno que falte ao 10% das clases sen causa xustificada segundo a normativa
vixente, perderá a opción de avaliación continua.

Na
segunda oportunidade, o alumno será avaliado polo sistema global de avaliación.

II. NORMAS XERAIS

Para
aprobar a materia é necesario obter unha cualificación igual ou superior a 5
puntos nunha escala de 0 a 10.

III. COMPROMISO ÉTICO

Espérase
que o alumnado amose un comportamento ético adecuado, en caso de detección
(copia, plaxio, uso de dispositivos electrónicos non autorizados, etc.),
considerarase que o alumno non reúne os requisitos necesarios para superar a
materia. Nese caso, a cualificación na oportunidade de avaliación
correspondente será suspenso (0,0).

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000