Guia docente 2019_20
E. U. de Profesorado de E.G.B. 'María Sedes Sapientiae'
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Ética e deontoloxía profesional
   Competencias
Código Descrición Tipoloxía
CB1 Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.
  • saber
CB2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
    CB3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética.
    • saber facer
    CG4 Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá
    • saber facer
    CG5 Fomentar a convivencia na aula e fóra dela, resolver problemas de disciplina e contribuir á resolución pacífica de conflitos. Estimular e valorar o esforzo, a constancia e a disciplina persoal nos estudantes
    • saber
    • saber facer
    CG8 Manter unha relación crítica e autónoma respecto dos saberes, os valores e as institucións sociais públicas e privadas
      CG9 Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sustentable
        CG10 Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela entre os estudantes
          CG11 Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural
          • saber
          • saber facer
          CG12 Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos colexios de educación primaria e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativos
          • saber
          CE8 Coñecer os fundamentos da Educación Primaria
          • saber
          CE10 Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país e os condicionantes políticos e legislativos da actividade educativa
          • saber
          • saber facer
          CE13 Promover o traballo cooperativo e o traballo e esforzo individuais
          • saber
          CE23 Analizar e incorporar de forma crítica las cuestiones más relevantes de la sociedad actual que afectan a la educación familiar y escolar: impacto social y educativo de los lenguajes audiovisuales y de las pantallas; cambios en las relaciones de género e intergeneracionales; multiculturalidad e interculturalidad; discriminación e inclusión social y desarrollo sostenible
          • saber
          CE29 Recoñecer a mutua influencia entre ciencia, sociedade e desenvolvemento tecnolóxico, así como as condutas cidadás pertinentes, para procurar un futuro sostenible
          • saber
          CT1 Capacidade de análise e síntese
          • saber
          • saber facer
          CT2 Capacidade de organización e planificación
          • saber
          • saber facer
          CT3 Comunicación oral e escrita na lingua materna
          • saber
          • saber facer
          CT6 Capacidade de xestión da información
          • saber facer
          CT7 Resolución de problemas
          • saber
          • saber facer
          • Saber estar / ser
          CT8 Toma de decisións
          • saber
          • saber facer
          CT9 Traballo en equipo
          • saber
          • saber facer
          CT12 Habilidades nas relacións interpersoais
          • saber
          • saber facer
          CT13 Recoñecemento da diversidade e multiculturalidade
          • saber
          • saber facer
          CT14 Razoamento crítico
          • saber
          • saber facer
          CT15 Compromiso ético
          • saber facer
          • Saber estar / ser
          CT16 Aprendizaxe autónoma
            CT17 Adaptación a novas situacións
            • saber facer
            • Saber estar / ser
            CT19 Lideranza
            • saber
            • saber facer
            CT20 Coñecemento doutras culturas e costumes
            • saber facer
            • Saber estar / ser
            CT22 Motivación pola calidade
            • saber
            • saber facer
            • Saber estar / ser
            Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000