Guia docente 2023_24
Escuela Universitaria de Profesorado de E.G.B.
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Educación: Deseño e desenvolvemento do currículo da educación primaria
   Contidos
Tema Subtema
1. Teorías e modelos currriculares.
2. Compoñentes didácticos do proceso de ensino-aprendizaxe. 2.1. Docente, discente e contidos de aprendizaxe na educación escolarizada.
2.2. O proceso de ensino-aprendizaxe: análise.
3. O currículo de Educación Primaria 3.1. Leis orgánicas vixentes en materia de currículo.
3.2. O desenvolvemento das leis orgánicas.
3.3. O Decreto de Currículo de Educación Primaria na Comunidade Autónoma de Galicia.
3.4. Elementos do currículo.
4. As funcións do profesor de Educación Primaria
5. Os obxectivos e as competencias no currículo de Educación Primaria. 5.1. Metas e obxectivos.
5.2. Tipos de obxectivos
5.3. As competencias clave en Educación Primaria
6. Selección e secuenciación de contidos. 6.1. Contidos educativos: definición e clasificación.
6.2. Selección e secuenciación de contidos.
7. Métodos, principios e estratexias didácticas 7.1. Os métodos de ensino.
7.2. As técnicas de ensino.
7.3. Principios didácticos.
7.4. Estratexias de ensino-aprendizaxe.
8. Tarefas de ensino e organización de procesos de ensino-aprendizaxe 8.1. As tarefas , actividades e exercicios.
8.2. Compoñentes e estructura das actividades.
8.3. Criterios para a selección das actividades.
8.4. Actividades complementarias e extraescolares.
9. Construción e análise de recursos e materiais didácticos. 9.1. Concepto e clasificación dos medios didácticos.
9.2. Función dos recursos no ensino.
9.3. O libro de texto como recurso didáctico. A contorna como recurso. Os medios audiovisuais e as tic.
9.4. Avaliación dos medios e os recursos no ensino.
9.5. Construción de novos recursos.
10. A avaliación do proceso de ensino- aprendizaxe.
11. Diversidade e inclusión na aula de Primaria.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000