Guia docente 2024_25
Escola Universitaria CEU de Maxisterio de Vigo
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Desenvolvemento da linguaxe
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Coñecer e comprender os fitos e procesos básicos do desenvolvemento psicolingüístico e as súas implicacións para a estimulación, a adquisición e a aprendizaxe da linguaxe oral e escrita. A1
A2
A3
A4
A5
B2
B6
C2
C4
D1
D2
D6
2. Coñecer e participar na detección e avaliación das dificultades ou alteracións máis comúns que se producen na adquisición e desenvolvemento da linguaxe oral. A1
A2
A3
A4
A5
B6
C1
C2
C4
C7
D7
D8
D9
3. Coñecer e participar na detección e avaliación das dificultades ou alteracións máis comúns que se producen na adquisición e a aprendizaxe da linguaxe escrita. A1
A3
A4
A5
B6
C4
C7
C47
C49
D2
4. Deseñar plans ou programas de intervención educativa para a estimulación e mellora das dificultades da linguaxe oral. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B6
B7
B9
B11
C1
C4
C6
C21
C62
D1
D2
D3
D5
D6
D7
D8
D9
D12
D16
D17
D18
5. Deseñar plans ou programas de intervención educativa para a mellora das dificultades coa linguaxe escrita. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B7
B9
C1
C2
C7
C17
C21
C43
C47
D3
D5
D7
D8
D9
D12
D16
D17
6. Coñecer e comprender a estrutura e funcionalidade dos principais sistemas de comunicación complementarios/aumentativos para os alumnos con discapacidade de comunicación e ser capaz de determinar a súa adecuación ás necesidades educativas específicas deste alumnado. A1
A2
A3
A4
A5
C17
C21
C43
C49
C62
D2
D6
D8
D9
D16
D17
7. Aplicar os coñecementos adquiridos para deseñar, implementar e avaliar plans e programas escolares que reforcen a comprensión de textos ao longo dos distintos cursos. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B11
B12
C1
C47
D8
D9
D16
D17
8. Dinamizar prácticas escolares que estimulen nos alumnos a produción de textos escritos axustados á súa idade. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B11
C1
C2
C43
C47
D2
D3
D8
D9
D17
D21
9. Enmarcar as intervencións para a mellora da lingua oral e escrita, en iniciativas que promovan a inclusión do alumnado con tales dificultades. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B7
C1
C2
C4
C6
C7
C11
D2
10. Coñecer e analizar liñas de investigación actuais no ámbito da avaliación e intervención para a mellora das dificultades específicas da linguaxe. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B6
B7
B9
B11
D2
D6
D15
11. Facilitar e promover actitudes e prácticas colaborativas entre o profesorado, así como entre estes e a comunidade educativa e social da contorna dos centros escolares. A1
A2
A3
A4
A5
B5
B12
C6
C21
12. Contribuír a reforzar a cultura da diversidade como un valor indispensable para educar nunha escola sen exclusións. A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B10
D12
D14
D16
D17
13. Xerar condutas de respecto, tolerancia, responsabilidade e ética profesional cara á diversidade do alumnado. A1
A2
A3
A4
A5
B2
B4
B11
D12
D14
D21
14. Reforzar unha actitude reflexiva cara á súa propia formación e fomentar a necesidade dun perfeccionamento profesional continuo. A1
A2
A3
A4
A5
B11
C62
D6
D14
D17
D21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000