2. Aprender as grafías convencionais e non convencionais básicas da linguaxe musical. |
2.1. As cualidades do son: altura, intensidade, duración e timbre.
2.2. Figuras e silencios. Compases. Tempo. Pulso. Acento. Combinacións rítmicas. Lectura e interpretación de esquemas rítmicos.
2.3. O corpo como instrumento.
2.4. Expresión corporal |
3. Saber crear actividades musicais para solucionar problemas de comprensión e destreza musical. |
3.1. Linguaxe musical: notación, claves, alteracións, signos de prolongación e repetición, signos de expresión.
3.2. Novas tecnoloxías. |
4. Saber adaptar unha peza musical a actividades lúdicas. |
Lectura fácil de partituras. |
5. Saber utilizar un repertorio vocal e instrumental para infantil. |
5.1. Formación auditiva: percepción e análise dos parámetros do son na audición: altura, intensidade, duración, timbre.
5.2. Expresión vocal: A canción como eixo da educación musical. Entoación de cancións e fragmentos melódicos. Cancións con xestos.
5.3. Formación instrumental: Clasificación dos instrumentos: familias e subfamiliar.
5.4. Os instrumentos dispoñibles nas aulas de música: coñecemento e práctica. |