Guia docente 2023_24
Escuela Universitaria de Profesorado de E.G.B.
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta
   Contidos
Tema Subtema
1. Marcos e concepcións teóricas referentes aos trastornos do desenvolvemento e da conduta en educación infantil.
2. Identificación dos trastornos do desenvolvemento na etapa de educación infantil 2.1. Alumnos con discapacidade visual: intervención educativa e adaptacións curriculares.
2.2. Alumnos con discapacidade auditiva: intervención educativa e adaptacións educativas
2.3. Alumnos con discapacidade intelectual: características do seu desenvolvemento. Principios xerais e criterios para adaptar o currículo
2.4. Os alumnos con discapacidade motora.

- Barreiras de acceso ao currículo
- Criterios para a adaptación curricular
- Sistemas de comunicación alternativa

2.5. O autismo e as alteracións da comunicación na infancia. Intervención Educativa
2.6. Alumnos con altas capacidades intelectuais
3. Intervención psicoeducativa nos trastornos do desenvolvemento durante a educación infantil.
4. Identificación dos trastornos de conduta na etapa de infantil. 4.1. Criterios de definición
4.2. Alteracións comportamentais e da conduta
- Trastornos por déficit de atención e comportametais perturbador.
- A agresividade
- Trastornos do soño
- Trastornos da eliminación
- Trastornos da inxestión e da conduta alimentaria da infancia
- Trastornos relacionados coa ansiedade
- Trastornos do estado de ánimo
5. Prevención e intervención psicoeducativa nos trastornos de conduta durante a educación infantil. 5.1. Prevención
5.2. Intervención educativa
5.3. Programas de tratamento individual
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000