Guia docente 2023_24
Escuela Universitaria de Profesorado de E.G.B.
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil
   Contidos
Tema Subtema
I. Sistemas de optimización dos procesos de aprendizaxe e desenvolvemento infantil. As dificultades da aprendizaxe. 1. Introdución ás Dificultades de Aprendizaxe.
a. Concepto de dificultades de aprendizaxe
b. Evolución do concepto
c. Clasificación das dificultades de aprendizaxe

2. Teorías explicativas das dificultades específicas de aprendizaxe.
II. Intervención mediada baseada nos procesos cognitivos. Avaliación das dificultades de aprendizaxe: recollida de información, aplicación de probas e elaboración de conclusións.
III. Implementación de programas para a mellora da aprendizaxe infantil. 1. Programas para a mellora dos procesos cognitivos.

2. Programas de mellora das habilidades perceptivas.

3. Programas de mellora das habilidades socio-afectivas.

4. Programas de reforzo das aprendizaxes básicas.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000